تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۳۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن‌قاسم: اصرار داشتیم فرکی بماند
مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: فرکی باتوجه به مشکل پایش واقعا برای هدایت تیم در سال آینده مشکل داشت ولی بازهم اصرار بر بودن او داشتیم که در نهایت به این صورت نشد.

 حسین ابن قاسم اظهار کرد: من امروز خودم به باشگاه نرفتم ولی شنیدم که اسکوچیچ امروز به باشگاه رفته بود و قرارداد داخلی برای یک فصل امضا کرده است.

وی درخصوص علت عدم همکاری فرکی با فولاد گفت: آقای فرکی به دلیل مشکل پایش دیگر نخواست که با فولاد ادامه همکاری داشته باشد. او به دلیل مشکل پایش، درد بسیاری را تحمل می کرد و پزشکش نیز به او گفته بود که دوران نقاهتت طولانی است، فرکی هم این موضوع را به ما گفت که حداقل باید دو ماه برای یک پایم استراحت کنم و برای پای دیگرم نیز به همین زمان، جهت استراحت نیاز دارم.

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: به هر حال فرکی باتوجه به زمان نقاهتی که باید برای پایش سپری می کرد و مدت زمانی که باید از فوتبال دور می شد، گفت نمی توانم تیم را اداره کنم. حتی ما به او گفتیم که شما فرامین را به کادرفنی بده و از این طریق با تیم در ارتباط باش که او گفت، نمی شود، چرا که ممکن است مسایلی پیش بیاید که خودم باید حضور داشته باشم. فرکی گفت اگر دوران نقاهتم دو تا پنج هفته بود می شد این کار را انجام داد ولی با این مدت زمانی که پزشکم در نظر گرفته است، نمی شود چنین کاری را انجام داد.

وی بیان کرد: در کل باتوجه به صحبت هایی که فرکی در این خصوص داشت، ما هم قبول کردیم که او در کنار تیم نباشد و البته او واقعا هم مشکل داشت.

ابن قاسم در پاسخ به این سوال که فرکی چه زمانی جواب منفی را به صورت رسمی به باشگاه اعلام کرد؟ گفت: آقای فرکی خیلی وقت است که گفته بود نمی تواند با فولاد باشد ولی من اصرار داشتم که او بماند ولی درنهایت او تقریبا یک هفته پیش بود که به صورت رسمی به باشگاه اعلام کرد که دیگر نمی تواند باشد و البته ما بازهم اصرار بر ماندن او داشتیم تا دیدیم که دیگر فایده ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد که با دراگان اسکوچیچ وارد مذاکره شدید؟ خاطر نشان کرد: زمانی که فرکی ماندنی نشد، آقای دهکردی خودش مستقیم با اسکوچیچ وارد مذاکره شد. او پس از فرکی تنها گزینه هدایت تیم ما بود.

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان درباره اسکوچیچ هم عنوان کرد: حتما او هم مربی خوبی است که فولاد به سراغش رفته است. او کارنامه بدی در ملوان نداشته است.

ابن قاسم همچنین گفت که سرمربی جدید فولاد هنوز دستیارانش را انتخاب نکرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار