تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۶۲۵۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
14 ایده در جشنواره‌ ایده‌ تا عمل برگزیده شد
رییس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: 14 ایده در جشنواره ایده تا عمل در مرکز رشد و فناوری خرمشهر برگزیده شد.

دامون رزمجویی عصر یکشنبه افزود: این ایده ها از 80 ایده ارسال شده به دبیرخانه همایش برگزیده و سه ایده به عنوان ایده های برتر معرفی شدند.

وی اظهار داشت: این ایده ها با انجام ارزیابی های لازم در زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلاقیت محققان با اخذ مشاوره وارد مرکز رشد می شوند.

رییس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه علوم و فنون خرمشهر اضافه کرد: این ایده ها مشمول حمایت های مشاوره ای، اداری، خدماتی و اعتباری تا زمان رشد به میزان 300 تا 360 میلیون ریال تسهیلات می باشند و یا به سازمان های صندوق امام رضا(ع) و صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می شوند.

وی گفت: در حال حاضر 15 شرکت در این مرکز مستقر هستند که از این تعداد 10 واحد رشد مقدماتی و سه واحد رشد و دو شرکت دیگر در این هفته مستقر می شوند.

رزمجویی تامین محل کار، خدمات آزمایشگاهی، کارگاهی، اطلاع رسانی و آموزش تخصصی ویژه را از خدمات به این شرکت ها عنوان کرد و افزود: خدمات مدیریتی، حقوقی، مالی، اعتباری، پروژه یابی، بازاریابی، مشاوره و آموزش مهارت های کارآفرینی از دیگر خدمات به این شرکت ها می باشند.

وی دوره رشد مقدماتی را دوره ای حداکثر شش ماهه خواند و گفت: در این دوره به افراد یا گروه های مستعدی که دارای ایده های نوآورانه صنعتی هستند، مشاوره و آموزش های لازم داده می شود.

وی زمان این دوره را تا 9 ماه قابل افزایش دانست و افزود: این گروه ها در صورت موفقیت در دوره رشد مقدماتی و کسب هویت مستقل حقوقی می توانند متقاضی استقرار در مرکز رشد شوند.

رییس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: دوره رشد دوره ای حداکثر سه ساله است که طی آن واحدهای فناوری مستقر در مرکز رشد به معیارهای رشد یافتگی دست یافته و پس از آن از مرکز رشد خارج می شوند.

مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در سال 1390 به عنوان دومین مرکز رشد در استان خوزستان فعالیت خود را آغاز کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار