تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۲۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهران حاتمی: راهی جز قهرمانی نداشتيم
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: زمانی که تیم مان را بستیم، می دانستیم كه راهی جز قهرمانی نداریم.

مهران حاتمی اظهار کرد: بازی روز گذشته بسیار سخت و پر فراز و نشیب بود. ما روبروی تیم مهرام که قهرمان آسیا بود و دو سه ملی پوش و بهترین پست های سه، چهار و پنج آسیا را دارد، بازی کردیم.

وی بیان کرد: بازی برای ما سخت بود و در نیمه اول 17 امتیاز هم عقب افتادیم ولی در ادامه بازیکنانم همت کردند و خداوند لطف کرد و در کوارتر سوم توانستیم نتیجه را برگردانیم و در وقت اضافی هم توانستیم مهرام را شکست دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درباره شادي‌اش پس از قهرمانی تیمش گفت: مربیان هم حق دارند که شادی کنند و ناراحت باشند و یا به قول صمد نیکخواه حق دارند گریه کنند و ما هم مستثنی از هیچ جامعه انسانی نیستیم و پس از قهرمانی احساسات‌مان را بروز دادیم که این نشان از علاقه ما به تیم‌مان است و خدا را شکر می کنیم که زحمات بازیکنان مان به بار نشست و توانستيم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که از ابتدا تا چه اندازه می دانستید که می توانید کار را خيلي زود و در بازی پنجم تمام کنید؟ عنوان کرد: بسیار می دانستیم؛ چرا که می دانستیم اگر کار به بازی ششم بکشد شانس قهرمانی مان 50 درصد و اگر به بازی هفتم بکشد به 25 درصد می رسد که با توجه به این موضوع تیم روبروی‌مان روحیه مضاعفی به دست می آورد و با وجود این‌که مهرام بازیکنان کار کشته ای داشت، شرایط برای ما سخت تر می شد ولی از آن‌جا که بازیکنانم نسبت به حریف توان بدنی بالایی داشتند، توانستند در یک بازی نسبتا خوب نتیجه را برگردانند و کار در همین دیدار پنجم به پایان برسد.

حاتمی همچنین در پاسخ به این سوال که از ابتدای لیگ چقدر شانس قهرمانی براي تیم تان قائل بودید؟ گفت: از زمانی که نفرات را به تیم مان دعوت کردیم و با آن‌ها قرارداد منعقد کردیم و تیم را بستیم، می دانستیم راهی به جز قهرمانی نداریم.

وی درباره عملکرد تیمش و گیبسون، بازیکن خارجی موفق اين تيم عنوان کرد: عملکرد تیم مان بسیار عالی بود و بازیکنانم بسیار زحمت کشیدند. من طی سال‌های گذشته حتی در تیم هایی که وضعیت مالی خوبی نداشتند، بازیکنان خارجی ای را جذب می کردم که شرایط‌شان خوب باشد و به بسکتبال ایران کمک کنند و گیبسون هم از این موضوع مستثنی نبود.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درباره عوامل موفقیت تیمش خاطرنشان‌کرد: من بیشترین عامل را همدلی، زحمات و سختی هایی که بازیکنانم متحمل شدند و همچنین حمایت همه جانبه مسوولان پتروشیمی می دانم. هواداران مان هم بسیار تاثیرگذار بودند و آن‌ها خیلی زحمت کشیدند و بسیار به ما کمک کردند و ما از حمایت داشتند که نتیجه آن هم قهرمانی تیم شد.

وی در ادامه درباره سطح لیگ توضیح داد: به نظرم سطح مرحله یک چهارم از سطح مراحل ديگر، بالاتر بود و لیگ صد درصد نسبت به سال‌های گذشته تفاوت داشت و تفاوت آن هم در تعداد بازی های بیشتر آن و برگزاری فشرده تر مسابقات بود.

حاتمی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که امسال مرحله گروهی نيز به لیگ اضافه شده بود، به نظر شما افزودن اين مرحله ضروري بود؟ گفت: این مرحله باعث شد تا تعداد بازی ها بیشتر و تیم ها آب دیده تر شوند، من با تعداد بازی‌های زیاد موافق هستم، البته نه به این شکل.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که سال آینده در پتروشیمی می مانید یا خیر؟ خاطرنشان‌کرد: مشخص نیست و هر چه خدا بخواهد همان می شود. تاکنون هم صحبتی در این زمینه نداشته ایم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار