تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۶۲۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ريیس جديد هیات جودو خوزستان برنامه‌هايش را تشريح كرد
ريیس هیات جودو خوزستان گفت: يكي از عمده برنامه‌های‌مان افزایش جمعیت این رشته است.

عارف هاشمی‌مویحله اظهار کرد: برنامه‌های‌مان را در سال طبق تقویم فدراسیون و با نظارت اداره‌کل ورزش و جوانان استان پیش می بریم و يكي از عمده برنامه‌هایمان افزایش جمعیت اين رشته در استان است.

وی بیان کرد: قصد داریم در سال جاری در بخش آموزشی، کلاس های مربیگری و داوری سطح یک آسیا را در اهواز برگزار کنیم. برگزاری آزمون کمربند دان یک تا پنج در اهواز از دیگر برنامه های ما در این بخش است.

ريیس هیات جودو خوزستان با بیان اینکه به دنبال ارتقا کمی و کیفی آموزش جودو در استان هستیم، گفت: در این زمینه باید با آموزش و پرورش و سپاه رایزنی کنیم. کار در این رشته علاوه بر اینکه باعث اشتغال زایی مربیان مان می شود، باعث آموزش دانش آموزان علاقه‌مند به این رشته هم می شود. اگرچه این برنامه زمان‌بر است ولی قابل اجرا می باشد.

وی بیان کرد: قصد داریم امسال مسابقات کشوری را هم در خوزستان میزبانی کنیم که کارهای مربوط به آن هم در حال انجام است. برگزاری چنین رقابت هایی باعث می شود بتوانیم از پتانسیل های موجود در استان استفاده کنیم. ضمن اینکه خیلی از امکانات به این جا ورود پیدا می کند و خیلی ها نیز جذب این رشته می شوند.

هاشمی‌مویحله درباره برنامه‌های هیات برای بخش بانوان عنوان کرد: می‌خواهیم شورای بانوان جودو را در هیات تشکيل دهیم که این شورا در قالب خود هیات، یک هیات امنا نیز خواهد داشت و خودشان برنامه ریزی و آن را اجرا می کنند. البته ما هم از تمام برنامه‌های‌شان که در چارچوب فدراسیون و اداره‌کل باشد، حمایت می کنیم. همچنین قصد داریم یک سالن برای فعاليت بانوان در نظر بگیریم.

وی در خصوص حمایت از ملی پوشان استان هم گفت: برای تمام ملی پوشان و مدال آوران استان برنامه خاصی خواهیم داشت و قصد داریم امسال از آن‌ها، داوران، مربیان، پیشکسوتان و خانواده‌هایی که فرزندانشان در این رشته فوت کرده اند، تجلیل کنیم. به هر حال نباید فراموش کرد که ورزش، جوانمردی است و فقط مدال آوری نيست و ما می خواهیم در بُعد فرهنگی آن هم کار کنیم.

ريیس هیات جودو خوزستان با بیان اینکه برای تمام شهرستان های استان برنامه داریم، ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از مدال آوران جهانی و آسیایی استان از اندیمشک هستند، قطعا نگاه ویژه ای به این شهرستان خواهیم داشت، البته تمام شهرستان ها و حتی روستاها را تحت پوشش قرار می دهیم.

وی خاطرنشان‌کرد: به دنبال گرفتن کمک هایی از سوی نماینده ولي فقیه در استان و استانداری هستیم و با آن‌ها در این زمینه صحبت می کنیم و انشاالله کمک های خاصی را از آن‌ها طلب می کنیم. قطعا آن هم نگاه ویژه ای به ورزش دارند و به ما کمک خواهند کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار