تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۱۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیانی‌زاده:
جودو خوزستان مي‌تواند در المپيك صاحب مقام شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ما در جودو آقایان پیشرفت کرده‌ایم ولی در بخش بانوان هیچ جایگاهی در سطح کشور نداریم كه از رییس جدید هیات می‌خواهم به اين بخش نيز توجه داشته باشد.

فرامرز کیانی‌زاده در مجمع انتخاب رییس هیات جودو استان که امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد اظهار کرد: به هاشمی، رییس جدید هیات استان که توانست با رای اكثريت اعضا برای چهار سال عهده‌دار این سمت شود تبریک می گویم و امیدوارم او بتواند برنامه هایش را عملی کند. جودو در استان جزو رشته‌هایي است که قطب می‌باشد.

وی خاطرنشان‌کرد: ما به رشته جودو توجه داریم و قطعا به دنبال برنامه ریزی برای آن هستیم و از هاشمی نیز که با این توان وارد اين رشته شده است، حمایت می کنیم. در کل سیاست اداره‌کل ورزش و جوانان استان این است که از رییس خود حمایت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: از سایر کاندیداها هم تشکر می کنم و انشاالله هاشمی از آن‌ها نیز استفاده می‌کند. همچنین از سعدالله‌خانی، رییس قبلی هیات و همکارانش تشکر می کنم. سعدالله‌خانی علي رغم مشکلات بسیاری که وجود داشت، کار کرد و حتی از جیب خودش نیز خرج کرد.

وی به رييس جديد هيات جودو استان توصيه كرد: هاشمی از تمام سلایق استفاده كند و اين هنر را هم داشته باشد كه از تمام كساني كه ممكن است با وي مخالف هم باشند ولي در جودو تجربه و اندوخته دارند، استفاده کند و اتحاد به وجود آورد. جودو از رشته هایی است که می تواند ما را در المپیک صاحب مقام کند. همچنین از رییس جدید هیات می خواهم به بانوان نیز توجه داشته باشد. ما در جودو آقایان پیشرفت کرده ایم ولی در بخش بانوان هیچ جایگاهی در سطح کشور نداریم. امیدوارم با فعالیت هاشمی در بخش بانوان در سال های آینده مقام های خوبی کسب کنیم.

کیاني‌زاده خاطرنشان‌کرد: هاشمی باید برگزاری لیگ های استانی را فراموش نکند، چرا که از این لیگ ها است که استعدادها خود را نشان می‌دهند و امیدوارم هاشمی سعی و تلاش خود را کند و برنامه‌هایش را عملی کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار