تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۶۱۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرين جزئيات از حادثه تروريستي امروز تهران / فارس: فرد ترورشده دانشمند هسته‌ای نیست
فردی كه توسط تروریست‌های كوردل مورد سوء‌ قصد قرار گرفته و به شهادت رسیده 'داریوش رضایی نژاد' دانشجوی رشته برق و الكترونیك مقطع دكترا بوده است
خبرگزاري فارس نوشت: 

فرد كشته شده در حادثه تروريستي امروز تهران، يكي از دانشجويان برق (گرايش قدرت) دانشگاه خواجه‌نصير‌الدين طوسي است.

به گزارش فارس عصر امروز داريوش رضايي‌نژاد دانشجوي فوق ليسانس برق گرايش قدرت دانشگاه خواجه نصير‌الدين طوسي در مقابل درب خانه‌اش در خيابان بني‌هاشم تهران ترور شد. 

در اين اقدام تروريستي همسر و كودك اين فرد نيز مصدوم شدند كه هم اينك براي مداوا به يكي از بيمارستان‌هاي تهران منتقل شده‌اند. داريوش رضايي‌نژاد از همكاران وزارت دفاع كشور بود. 

طي ساعات گذشته برخي رسانه‌هاي كشور به اشتباه وي را يكي از دانشمندان هسته‌اي كشورمان قلمداد كرده بودند در حالي كه اخبار موثق حاكي از آن است كه فرد ترور شده جزء دانشمندان هسته‌اي نبوده و دانشجوي فوق‌ليسانس برق (گرايش قدرت) دانشگاه خواجه نصير بوده است.

ایرنا خیرگزاری دولت نیز نوشت:

فردی كه توسط تروریست‌های كوردل مورد سوء‌ قصد قرار گرفته و به شهادت رسیده 'داریوش رضایی نژاد' دانشجوی رشته برق و الكترونیك مقطع دكترا بوده است. 

به گزارش ایرنا بنابر اظهارات منابع موثق وی از نخبگان برجسته و علمی كشور در زمینه برق و الكترونیك بوده و با دانشگاه‌ها و مراكز علمی كشور همكاری داشته است.
 
این حادثه زمانی رخ داد كه داریوش رضایی نژاد به همراه همسرش در زمان بازگشت از محل كار به مهد كودكی كه فرزندشان آنجا نگهداری می شد مراجعه كردند و در مقابل مهدكودك مورد سوء قصد قرار گرفتند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Sweden
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
1
صد بار خبرها عوض شده. یکی بگه چه خبره تو این مملکت.
ایشون دانشمند هسته ای بوده یت نه؟ ارشد یا دکتری؟ استاد یا دانشجو؟ مقابل خونه یا مهم کودک؟ ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
0
همینو بگو.یکی نیست راستشو بگه
:
:
:
آخرین اخبار