تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۰۴۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شاخص‌های AFC را رعایت می‌کنیم
نماینده مسجدسلیمان: می‌خواهیم در خانه میزبان باشیم
نماینده مردم مسجدسلیمان در خانه ملت گفت: تمام نگرانی‌ها و شاخص‌های سازمان لیگ را برای میزبانی نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر كشور برطرف خواهیم کرد.

اسماعیل جلیلی اظهاركرد: باید صعود غرورآفرین و مقتدرانه تیم نفت مسجدسلیمان به مسابقات لیگ برتر که بار دیگر فوتبال ایران را به مهد اصلی خود رساند، به مردم مسجدسلیمان تبریک بگویم؛ مردمی که شایستگی این جشن و پایکوبی را دارند.

وی با بیان این‌که با تلاش و اراده تمامی مجموعه باشگاه نفت مسجدسلیمان این نتیجه رقم خورد، اظهار کرد: علی‌رغم تمامی نامهربانی‌ها و برخی کارشکنی‌ها توانستیم با اقتدار راهی لیگ برتر شده و نشان دهیم پتانسیل بازیکنان نفت مسجدسلیمان بسیار بالا است.

نماینده شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که حضور هواداران مسجدسلیمانی در بندرعباس نشان دهنده علاقه وافر مردم این خطه به فوتبال است، خاطرنشان کرد: یک هزار هوادار، فاصله 1200 کیلومتری مسجدسلیمان تا بندرعباس را با هزینه شخصی طی کرده تا از نزدیک در جشن صعود تیم نفت‌مسجدسلیمان شرکت کنند که تمامی این موارد از جوشش فوتبال در این خطه نشات می‌گیرد.

جلیلی با بیان این‌که از امروز تمامی مسوولان شهر مسجدسلیمان در تلاش برای فراهم کردن امکانات و شاخص‌های مورد نظر سازمان لیگ خواهند بود، اضافه کرد: شرکت نفت این آمادگی را دارد تا تمامی استانداردهای لازم و خواسته‌های سازمان لیگ برای گرفتن مجوز AFC و اعطا مجوز میزبانی مسابقات لیگ برتر در مسجدسلیمان را فراهم کند تا نشان دهیم هواداران مسجدسلیمان از شعور و فرهنگ بالایی برخوردار هستند.

وی در پایان گفت: مردم مسجدسلیمان نگران هیچ موضوعی نبوده و این وعده را می‌دهم که نفت مسجدسلیمان با قدرت در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده و در خانه خود از تیم‌های حریف پذیرایی می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار