تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۹۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از سومي در ليگ برتر فوتسال كشور؛
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری:لیگ پویا و كم‌حاشيه‌اي داشتیم
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری می‌گوید لیگ برتر امسال نسبت به گذشته پویاتر و کم‌حاشیه‌تر بود.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در ابتدا درباره دیدار پایانی تیمش مقابل شهرداری تبریز، اظهارکرد: در این دیدار بهزاد عظیمی و توکلی را در اختیار نداشتیم و در دقایق ابتدایی مسابقه، در حالی‌ که بازی دست ما بود، گل خوردیم. در ادامه مسابقه با بازیکنان صحبت کردیم و از آن‌ها خواستیم که کار خود را ادامه دهند.

وی ادامه‌داد: در دقیقه 37 نیمه دوم بود که توانستیم توسط فهیمی به گل تساوی برسیم. پس از این گل، بازی را کنترل کردیم، چرا که همین یک امتیاز هم برای ما كافی بود. در نهایت هم این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم ما عنوان سوم مسابقات را به دست آورد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: عملکرد بازیکنانم خوب بود و فکر می‌کنم بزرگترین مشکل ما بی‌انگیزگی بازیکنان‌مان بود؛ چرا که باتوجه به دو شکستی که تیم ما در هفته‌های قبل به دست آورده بود، آن‌ها کمی بی‌انگیزه شده بودند. ما سعی کردیم انگیزه به دست آوردن جايگاه سوم را در آن‌ها زنده کنیم تا در نهایت بتوانیم به اين جایگاه برسیم.

وی خاطرنشان‌کرد: توقع از تیم ما بالا رفته بود و همه از آن انتظار قهرمانی را داشتند، در حالی که تیم ما از ابتدا برای قهرمانی بسته نشده بود. رسيدن به قهرمانی نیاز به چند فاکتور مهم دارد. به هر حال ما در ادامه کار، وقتی دیدیم که پتانسیل قهرمانی را داریم برای رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول تلاش کردیم.

ناظم‌الشریعه گفت: امسال تیم ما بهترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داد. ما امسال سعی کردیم به تمام بازیکنان‌مان بازی دهیم، در حالی که سال‌های گذشته به این صورت نبود. همچنين تلاش کردیم تا امسال رقابت سالمی بین بازیکنان‌مان باشد. هفت، هشت بازیکن تیم امیدمان هم همراه با تيم ما بودند و به نظرم این اقدام به آینده فوتسال ملي‌حفاری کمک می‌کند.

وی بیان‌کرد: از بازیکنان و کادرفنی تیم تشکر می‌کنم، ضمن این‌که از حاجتی و کریمی نيز به دلیل حمایت‌های بسیار خوبی که از ما داشتند، قدردانی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ادامه با بیان این‌که به نظرم لیگ امسال پویاتر بود، گفت: سال‌های گذشته یکی، دو تیم برای قهرمانی تلاش می‌کردند، در حالی‌ که امسال تعداد تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی بیشتر بود و قهرمان هم هفته آخر مشخص شد.

وی با بيان اين‌كه مسايل و حاشیه‌های لیگ امسال هم کمتر بود و اگر مشکلی هم وجود داشت، مقطعي بود، عنوان‌كرد: به نظرم امسال حفاری پدیده لیگ بود و از نظر فنی هم تیم دست و پا بسته‌ای مقابل حریفان نبود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار