تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۹۲۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از بازماندن از صعود به مسابقات آسیايي؛
حاتمی: حق بسکتبال ایران ضایع شده است
مهران حاتمی پس از باخت تیمش در فینال مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا برابر مهرام و نایب‌قهرمانی در این رقابت‌ها گفت: قانون غلطی وجود دارد که به جز تيم قهرمان، تيم ديگري نمي‌تواند از همان كشور به مسابقات باشگاه‌های آسیا صعود کند.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام اظهار کرد: بازی خوبی مقابل مهرام داشتیم و بازیکنانم زحمت خودشان را کشیدند. متاسفانه با دو بدشانسی روبه‌رو شدیم که آسیب دیدن بازیکن پست پنج‌مان بود که شاکله بازی را از ما گرفت. سهراب‌نژاد و دانیل، دو مصدوم ما در این دیدار بودند.

وي ادامه داد: دانیل از دقیقه هفت بازی مصدوم شد و به همین دلیل در پست پنج بازيكني نداشتیم. بازیکنانم سعی و تلاش‌شان را کردند ولی به دلیل این‌که حامد حدادی 20 سانتی‌متر با پست چهار ما اختلاف داشت، نتوانستیم پوشش کافی را بدهیم.

حاتمي با اشاره به این‌که سطح مسابقات غرب آسیا امسال نیز مانند سال‌های قبل بود، گفت: صد درصد از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها تمام توان خود را در این دیدار به کار بستند و به هر حال مشکل ما مشکل مهره بازی بود که ما نتوانستیم دانيل را در این پست داشته باشیم. مهرام نیز تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و نشان داده که تیم خیلی قوي‌اي است.

وی درخصوص راه پیدا نکردن تیمش به مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: یک قانون غلطی در غرب آسیا وجود دارد که فقط یک تیم از هر کشور می‌تواند صعود کند. تیم‌های سوم و چهارم صعود کرده‌اند ولی تیم من به دلیل این قانون غلط نمی‌تواند در باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد. نمی‌توان گفت حق تیمم ضایع شده است ولی حق بسکتبال ایران ضایع شده است.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درباره برنامه تیمش تا شروع بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر كشور گفت: این مرحله از رقابت‌ها 18 فروردین‌ماه آغاز می‌شود و برنامه ما تا آن زمان ادامه تمرینات‌مان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار