تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۹۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمديد مهلت ارسال ايده به جشنواره منطقه‌اي "ايده تا عمل"
مدیر مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه علوم‌وفنون دریایی خرمشهر با اشاره به درخواست دانشگاه‌ها، دانشجويان و مؤسسات پژوهشي و صنعتي مبني بر تمديد مهلت ثبت‌نام ارسال ايده و تكميل نواقص طرح‌هاي ايده محوري، از تمديد مهلت ارسال ايده به دبيرخانه جشنواره منطقه‌اي "ايده تا عمل" تا 10 ارديبهشت 93 خبرداد.

دامون رزمجويي با اعلام اين خبر اظهار داشت: زمان برگزاري جشنواره نيز به 15 ارديبهشت 93 تغيير يافت.

وي با يادآوري اين‌كه پيش از اين قرار بود اين جشنواره پنجم اسفند برگزار شود، افزود: شركت در جشنواره براي عموم آزاد و گستره آن جنوب‌غرب خوزستان شامل شهرهاي آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و ... است.

مدیر مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه علوم‌وفنون دریایی خرمشهر با بيان اين‌كه محورهاي ايده شامل تمام موضوعات در علوم و فنون دريايي، فني‌ومهندسي، علوم انساني و علوم پايه است، گفت: نخستين جشنواره منطقه‌اي ايده تا عمل با شعار تبديل علم به ثروت برگزار و در نهايت 18 ايده برتر معرفي و تقدير مي‌شود.

رزمجويي با اشاره به دريافت حدود 50 طرح ايده محور در دبيرخانه جشنواره، افزود: همچنين ايده‌هاي برتر مي‌توانند جهت استفاده از تسهيلات مركز و تجاري‌شدن مورد حمايت قرار گيرند.

وي خاطرنشان كرد: علاقمندان جهت دريافت اطلاعات بيشتر درباره اين جشنواره مي‌توانند با تلفن دبيرخانه 06324233980 تماس و يا به وب سايت جشنواره به آدرس  www.kmsu.ac.ir بخش مركز رشد مراجعه كنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار