تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۸۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان:
13 بیمارستان و درمانگاه خوزستان مجهز به ایستگاه مطالعه هستند
معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در استان تا پیش از آغاز فاز ششم در 13 بیمارستان، درمانگاه و مجتمع پزشکی ایستگاه مطالعه راه‌اندازی کرده‌ایم.

منصور کوهی‌رستمی در حاشیه افتتاح ایستگاه مطالعه مسجدسلیمان اظهار کرد: پس از گذشت بیش از یک سال از طرح ملی ایستگاه‌های مطالعه، 570 ایستگاه در کل کشور تا فاز ششم به بهره‌برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: در کل کشور 250 بیمارستان، درمانگاه و مجتمع پزشکی دارای ایستگاه مطالعه هستند که نسبت به مکان‌های عمومی دیگر بیشترین مکان استقرار ایستگاه مطالعه را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان نیز تا پیش از آغاز فاز ششم در 13 بیمارستان، درمانگاه و مجتمع پزشکی ایستگاه مطالعه راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: استقبال خوب و چشمگیر بیماران، همراهان، پزشکان و پرستاران، انگیزه همکارانم را در راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دوچندان کرده است.

کوهی‌رستمی خاطرنشان کرد: تاکنون 193 هزار جلد کتاب در 16 ایستگاه مطالعه به امانت رفته و حدود 27 هزار جلد آن برگشت داده شده است.

وی با بیان اینکه امروز نخستین ایستگاه شهرستان مسجد سلیمان را در بیمارستان شفا راه‌اندازی کردیم، افزود: برای ایستگاه بیمارستان شفا، 10 هزار جلد کتاب در نظر گرفته شده و در صورت نیاز قابل افزایش است.

بیمارستان شفا نخستین ایستگاه مطالعه شهرستان مسجدسلیمان، چهاردهمین مرکز درمانی دارای ایستگاه مطالعه و سی و سومین ایستگاه مطالعه استان خوزستان است.
:
:
:
آخرین اخبار