تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۵۸۰۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملی‌پوش المپيكي آب‌های‌آرام: هدفم كسب 2 مدال طلا در مسابقات آسيايي كره‌ است
ملی‌پوش المپيكي قايقراني آب‌های آرام مي‌گويد هدفگذاری‌اي که برای خودم بعد از بازی‌های آسیایی گوانگ جو دارم، این است که دو مدال طلا در مسابقات آسيايي این چوان کره‌جنوبی به دست آورم.

احمدرضا طالبیان اظهارکرد: اردوي تيم ملي از چند روز پیش در اهواز آغاز شده است و خدا را شکر شرایط آب و هوایی هم در این‌جا خوب است و تمرینات خوبی داشته‌ایم.

وی بیان‌کرد: هر سال در چنین فصلی برای برپایی اردو به یک جای گرم می‌‌رفتیم ولي باتوجه به این‌که اهواز از نظر آب و هوایی، شرایط برپایی اردو را داشت، به این‌جا آمدیم. ما بیشتر به کشورهای خارجی می رفتیم و اين براي اولین بار است که در چنین فصلی در ایران اردو می‌زنیم.

كاپيتان تيم ملي قايقراني آب‌های آرام درخصوص بازی‌های آسیایی این چوان کره جنوبی كه پيش‌رو تيم‌ملي است، توضیح داد: بازی‌های آسیایی هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود و از سطح بسیار بالایی هم برخوردار است، چرا که هر چهار سال یک‌بار است و تمرکز تیم‌ها برای این رقابت‌ها بسیار است. در اين مسابقات تيم‌ها برای رنکینگ خود در آسیا خیلی تلاش می‌کنند. رقابت‌های آسیایی در حد مسابقات جهانی است و ما در حال حاضر تمرکزمان را برای این مسابقات گذاشته‌ایم.

وی درباره حریفانش در مسابقات آسیایی این چوان کره‌جنوبی گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا که چند ماه پيش بود، متاسفانه در جایگاه دوم قرار گرفتم. من پس از پنج سال برای اولین بار بود كه در این مسابقات دوم شدم. تمریناتم را ادامه می‌دهم تا مانند بازی‌های چهار سال پیش، بازهم به نشان طلا برسم.

طالبیان هم‌چنين در پاسخ به این سوال که ایران در مقایسه با حریفان آسیایی خود در چه جایگاهی قرار دارد؟ عنوان‌كرد: دو سال پیش در هر مسابقه‌ای که شرکت می کردیم، خیلی قدرتمند بودیم ولی در دو سال اخیر طی حواشي‌اي که پیش آمد، کمی به مشکل برخوردیم و کمی عقب افتادیم. در حال حاضر تا بازی‌های آسیایی پیش رو، زمان داریم و خدا را شکر که دنيامالی هم به قايقراني برگشته است و فکر می‌کنم بتوانیم فاصله‌ای را که به وجود آمده است، جبران کنیم. صد درصد سمت جدید دنيامالی به ما کمک می‌کند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه خواسته‌ای از وزارت ورزش برای توجه بیشتر به قایقرانی دارید؟ گفت: خدا را شکر با آمدن دنيامالی وضعیت‌مان بهتر شده است و فکر می کنم از این به بعد هم شرایط مان خیلی بهتر شود. از وزارت ورزش بابت حضور دنيامالی با سمت جدید در کنار قایقرانی تشکر می‌کنم. به نظرم دنيامالي می‌تواند از هر نظر از قایقرانی حمایت کند.

این ملی پوش قایقرانی همچنین در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی را برای خودتان در مسابقات پیش رو متصور هستید؟ خاطرنشان‌كرد: هدفگذاری‌اي که برای خودم بعد از بازی‌های آسیایی گوانگ جو در نظر گرفتم این است که دو مدال طلا در مسابقات این چوان کره‌جنوبی به دست آورم.

وی در ادامه اظهارکرد: من فکر می‌کنم باتوجه به زمانی که تا بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک داریم، بتوانیم نتیجه‌گیری خوبی داشته باشیم که علت آن هم بازگشت دنيامالی است. تمام بازیکنان تمرکزشان را روی کار گذاشته اند و باتوجه به این‌که کارمان هدفمند است، انشاالله می‌توانیم نتیجه بسیار خوبی به دست آوریم.

طالبیان در پایان درخصوص مدال‌هایی که اخیرا به دست آورده است، گفت: آخرین مسابقه‌ای که شرکت کردم رقابت‌های ازبکستان بود که در تک نفره 1000 متر نقره گرفتم و در چهار نفره همین ماده هم به نشان طلا دست پیدا کردم. در تک نفره 5000 متر نيز در جایگاه اول قرار گرفتم. در کل 19 مدال آسیایی دارم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار