تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۷۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌هاي كميته فوتبال ساحلي خوزستان
مسوول كميته فوتبال ساحلي هيات فوتبال خوزستان گفت: قصد داريم با اهدافي ازجمله تقويت بنيه علمي و زيرساخت‌ها، فوتبال ساحلي را در استان ارتقا دهيم و رو به جلو حركت كنيم.

علي شريفات اظهار كرد: باتوجه به اين‌كه مربيگري فوتبال ساحلي كشور در حال حرفه‌اي و تخصصي شدن است، فدراسيون فوتبال در حال ارتقا و توسعه اين رشته و مجزا نمودن مربيان فوتبال ساحلي از ساير رشته‌ها است كه ما هم به همين منظور قصد داريم كلاش مربيگري سطح يك آسيا را اسفندماه در اهواز برگزار كنيم.

وي بيان كرد: فدراسيون هم اعلام كرده است مربياني كه اين مدرك را نداشته باشند نمي‌توانند هدايت تيم‌هاي رده‌هاي سني مختلف را در ليگ‌هاي كشوري بر عهده داشته باشند كه از اين نظر داشتن اين مدرك براي مربيان حائز اهميت است.

مسوول كميته فوتبال ساحلي هيات فوتبال خوزستان گفت: هدف ما از برگزاري اين كلاس نيز ارتقا دانش مربيان استان، تفكيك مربيان فوتبال ساحلي از ساير رشته‌ها و تخصصي كردن مربيان اين رشته است. با تربيت مربيان ساحلي مي‌توانيم مدارس فوتبال ساحلي را در استان راه‌اندازي كنيم.

وي عنوان كرد: همچنين با راه‌اندازي مدارس فوتبال ساحلي در استان مي‌توانيم بازيكنان مستعد و آتيه‌دار استان را شناسايي كنيم. در هر صورت كميته فوتبال ساحلي استان در تلاش است تا با برگزاري كلاس‌هاي آموزشي، تقويت بنيه علمي، زيرساخت‌ها و برگزاري ليگ‌هاي مختلف، اين رشته را در استان توسعه دهد و رو به جلو حركت كند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار