تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۷۵۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كرمي: رسيدن به قهرماني دست خودمان است
مدافع تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد همه شرايط براي رسيدن به قهرماني دست خودمان است.

عبدالله كرمي در ابتدا درباره ديدار تيمش مقابل نفت‌تهران اظهاركرد: بازي خوبي بود و ما عملكرد خوبي داشتيم. مي‌توانستيم در نيمه اول سه، چهار گل به حريف بزنيم. موقعيت‌هاي خيلي خوبي داشتيم كه متاسفانه روي بدشانسي و بي‌دقتي گل نشدند.

وي ادامه‌داد: در نيمه اول يك گل زديم و بلافاصله روي يك ضربه پنالتي كه به نظرم به اشتباه هم اعلام شد، يك گل دريافت كرديم و بازي مساوي شد. بازي در نيمه دوم متعادل بود ولي دركل ما مي‌توانستيم برنده اين بازي باشيم.

اين بازيكن تيم فوتبال فولادخوزستان درباره شرايط فعلي تيمش عنوان‌كرد: شرايط تيم‌مان بسيار خوب و بازيكنان‌مان هم وضعيت‌شان مناسب است و در آمادگي به سر مي‌برند. ما اين آمادگي را داريم تا در بازي‌هاي آينده‌مان نتيجه بگيريم و با كسب عنوان قهرماني دل مردم خوزستان را شاد كنيم.

وي در ادامه درباره بازي‌هاي تيمش در ليگ قهرمانان آسيا گفت: در اولين ديدار ششم اسفندماه ميهمان الجيش قطر هستيم. يكي از بازي‌هاي اين تيم را ديده‌ام و به نظرم تيم بسيار خوب و منسجمي است اما انشاالله بتوانيم با هماهنگي بازيكنان‌مان، مقابل آن‌ها نتيجه بگيريم.

كرمي خاطرنشان‌كرد: تيم ما بسيار خوب است ولي تجربه كافي را براي بازي‌هاي آسيايي ندارد. اميدوارم در اين بازي‌ها تجربه بسيار خوبي به دست آوريم، ضمن اين‌كه بتوانيم نتايج خوبي هم كسب و از گروه‌مان به مرحله بعد صعود كنيم.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه تا چه اندازه پيش‌بيني مي‌كنيد كه فولاد امسال قهرمان ليگ برتر شود، عنوان‌كرد: در حال حاضر به نظرم رقابت نزديكي براي رسيدن به قهرماني بين تيم‌هاي فولاد، استقلال، سپاهان، نفت‌تهران و پرسپوليس وجود دارد. تيم‌هاي بالاي جدولي بازي‌هاي رو‌ در ‌رو با هم دارند كه اين شرايط را تقريبا براي همه يكسان كرده است ولي همه شرايط براي قهرماني دست خودمان است. ما كاري به تيم‌هاي ديگر نداريم و اگر بتوانيم بازي‌هاي‌مان را ببريم، مي‌توانيم قهرمان شويم. انشاالله كه به همين صورت شود و قهرمان شويم، البته فوتبال است و چيزي در آن قابل پيش‌بيني نيست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار