تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۶۹۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت رئیس شورای شهر اهواز از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
رامي علاسوند، رئيس شوراي اسلامي شهر اهواز با صدور پيامي از همه اقشار مردم ولايتمدار و مقاوم شهرستان اهواز جهت شركت و حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

" 22 بهمن 1357 آغاز فصل نويني در تاريخ ميهن اسلامي‌مان بود؛ فصل تازه‌اي از شجاعت، نوآوري و شكوفايي در همه عرصه‌ها و يادآور حماسه سترگ پيروزي ملت ايران است.

22 بهمن روز تجديد ميثاق با آرمان‌هاي حضرت امام خميني(ره) و اداي احترام به مقام شامخ شهداي سرافراز و همه ايثارگراني است كه در پيروزي انقلاب اسلامي و حفظ دستاوردهاي آن، با ايثار جان خويش ايفاي نقش كردند.

ملت رشيد ايران اسلامي با تبعيت از خميني كبير و خلف صالح ايشان رهبر معظم انقلاب اسلامي با عزمي سترگ و مثال‌زدني در سايه‌سار وحدت و يكپارچگي، ضمن خنثي كردن تمامي توطئه‌ها، تهديدها و دشمني‌ها، راه روشن و پرافتخار خود را با سربلندي و موفقيت طي نمودند و بحمدالله امروز در سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي در اوج عزت و اقتدار قرار دارند.

اينجانب به نيابت از اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر اهواز ضمن تبريك فرا رسيدن يوم‌ا... 22 بهمن به همه خوزستاني‌ها و به خصوص همشهريان اهوازي هميشه در صحنه، از مردم شريف و فهيم ديار حماسه‌سازان براي شركت در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن، دعوت مي‌نمايم و رجا واثق دارم كه اقشار مختلف مردم مؤمن و ولايي اين سامان چونان هميشه به منظور تجديد ميثاق با امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) و پاسداري از آرمان‌هاي انقلاب و شهداء با حضور آگاهانه، پرشور و حماسي خود در راهپيمايي بيست و دوم بهمن، نقشه‌هاي دشمنان را نقش بر آب مي‌نمايند و در سال حماسي سياسي و حماسه اقتصادي برگ زرين ديگري بر تاريخ سراسر افتخار خود مي‌افزايند و همچون 24 خرداد امسال كه حماسه سياسي عظيم و ماندگاري را رقم زدند، بار ديگر با حضور باشكوه ود در اين راهپيمايي حماسه سياسي سال جاري را تكميل خواهند نمود."
:
:
:
آخرین اخبار