تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۵۶۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکی: در یک روز سخت توانستیم ملوان را ببریم
سرمربی فولادخوزستان می‌گوید چهار فینال را پیش رو دارند که به حرف آسان اما در عمل بسیار سخت است.

حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار کرد: جا دارد به همکاران و هواداران این پیروزی را تبریک بگویم. ما چهار فینال را پیش رو داریم که به حرف گفتنش آسان است ولی در عمل پشت سر گذاشتن آن بسیار سخت است. ما در روزی سخت و دشوار توانستیم مقابل تیم ملوان که نتایج خوبی در چند هفته اخیر کسب کرده بود، پیروز شویم.

وی ادامه داد: ملوان معمولا در بازی‌های خارج از خانه پیروزی‌های خوبی به دست می‌آورد و چه بسا اگر در نیمه اول سوشا عملکرد خوبی از خود نشان نمی‌داد، از این تیم گل هم دریافت می‌کردیم.

سرمربی تیم فولادخوزستان بیان کرد: بین دو نیمه باتوجه به صحبت‌هایی که انجام دادیم، به بازیکنان گفتیم اگر بخواهیم قهرمان شویم باید این بازی را ببریم و در نیمه دوم ملوان را تحت فشار قرار دادیم. فشار بچه‌ها تا دقیقه 80 نتیجه داد و ما توانستیم با تلاش بازیکنان به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. من این پیروزی را به تیم تبریک می‌گویم.

وی عنوان کرد: هر شخصی که فوتبال بازی کرده باشد می‌داند که پیروزی در این شرایط بسیار سخت است؛ شرایطی که تیم مقابل به دنبال کسب یک امتیاز است و ما هم به دنبال کسب پیروزی هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار