تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۵۶۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در آستانه 22 بهمن
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در آستانه یوم الله 22 بهمن، با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف مردم جهت شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

متن این بیانیه در زیر آمده است:

یوم الله 22 بهمن، روز شکست "منطق قدرت " استکبار جهانی و طواغیت در برابر "قدرت منطق" ایران اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام و متضمن امنیت نظام و کشور در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.

ملت همیشه در صحنه، بیدار و آگاه ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم اراده های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن حمایت از آرمان های انقلاب، شهدا و امام شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد کوبید و نقشه های شوم و فتنه های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب خواهد کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه سی و پنجمین فجر انقلاب، ضمن دعوت از ملت بزرگ و آگاه و فهیم ایران اسلامی، آحاد مختلف جامعه، تشکل های مختلف مردمی، دانشجویی و دانش آموزای و کارگری، بازاریان و اصناف، کشاورزان و روستاییان و همه جوانان برومند ایران اسلامی و فرزندان غیور حضرت امام خمینی(ره)، گروه ها، احزاب و تشکل های وفادار به انقلاب اسلامی خواست تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و پرشور و دشمن شکن خود در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در آوردگاه یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان های بنیان گزار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق نموده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری "مدظله العالی" ادامه دهنده حقیقی راه شهدا و امام شهدا باشند.

وعده ما سه شنبه یوم الله 22 بهمن ماه در سراسر استان

شهرستان اهواز : میدان بسیج(ساعت) نبش خیابان عارف ـ میدان مولوی ـ پل سلمان فارسی ـ خیابان سلمان فارسی به سمت چهار راه آبادان.

زمان تجمع: ساعت 9:30 صبح نبش خیابان عارف

زمان آغاز راهپیمایی: ساعت 10 صبح
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار