تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۵۶۸۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت فرماندار اهواز از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن
فرماندار اهواز از مردم شهیدپرور و انقلابی اهواز برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به‌عمل آورد.

عبدالعزیز فدعمی امروز اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن سال 57 به رهبری امام خمینی (ره) مهمترین رویداد عظیم و تاریخی در کشور ایران بود که پس از قرن‌ها سکوت و سکون بنیان ظلم و ستم و بی‌عدالتی را ریشه کن کرد و نهال عزت و آزادگی را در بستر خاک این سرزمین رویاند.

وی ادامه داد: 22 بهمن ماه یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور، آزادی و عدالت است.

فرماندار اهواز تصریح کرد: امسال نیز در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر سیل خروشان ملت مسلمان ایران در لبیک به ندای رهبر انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بر خواهد خواست و عشق و ارادت خود را در پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی به نمایش خواهد گذاشت.

وی از عموم مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان اهواز دعوت به‌عمل می‌آورد تا با حضور خود در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، جلوه دیگری از میثاق الهی خود با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به نمایش بگذارند.

فدعمی ادامه داد: مسیر راهپیمایی از میدان بسیج فلکه ساعت، نبش خیابان عارف، میدان مولوی، پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی، چهار راه آبادان است.

وی در پایان گفت: زمان آغاز راهپیمایی سه‌شنبه 22 بهمن ساعت 10 صبح است.
:
:
:
آخرین اخبار