تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۶۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی 2 ایستگاه مطالعه در لالی
ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی لالی از افتتاح 2 ایستگاه مطالعه همزمان با دهه مبارک فجر در اين شهرستان خبر داد.

عسگر غفاری گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی که به نام انقلاب اسلامی و نهضت علمی نامگذاری شده بود 2 ایستگاه مطالعه در شهرستان لالی با حضور مسؤولان محلی افتتاح شد.

وی افزود: این ایستگاه‌ها در فرمانداری و در اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی با حضور فرماندار شهرستان، فرمانده بسیج ادارات استان افتتاح شدن و به بهره‌برداری رسیدند.

غفاری گفت: این ایستگاه‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و کتابخوانی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و افزایش میزان دسترسی عموم مردم می‌باشد که بدون شک باعث نزدیکی بیشتر مردم با کتاب و کتابخانه‌های عمومی  خواهد شد و به عنوان پایگاهی بی‌واسطه کتاب را در اختیار عموم قرار خواهد داد و خود مردم کتابداران ما خواهند بود.

غفاری ادامه داد: طرح ایستگاه مطالعه در شهرستان لالی با استقبال خوبی روبه‌رو شده است و ما در تلاش هستیم تعداد ایستگاه‌های مطالعه شهرستان را افزایش دهیم.

ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی لالی خاطرنشان كرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر در شهرستان لالی می‌توان به برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب، نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری کارگاه قصه‌خوانی انقلاب، مسابقات کتابخوانی، نصب بنر و پلاکارد و دیگر برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار