تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۶۶۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شهرداری اهواز خبر داد
صدور 5 هزار پروانه ساختمانی در اهواز
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز از صدور 5 هزار پروانه ساختمانی در شهرداری اهواز در سال‌جاری خبر داد و گفت: این پروانه‌ها رشد قابل توجهی داشته‌اند.

شهباز زیلایی امروز اظهار کرد: در سال‌جاری تاکنون 5 هزار پروانه ساختمانی صادر شده است و به این دلیل می‌کوشیم تا درآمد شهرداری از این بخش رشد داشته باشد.

وی با اشاره به آنالیز پروانه‌های صادره در شهرداری اهواز گفت: تاکنون 60 درصد پروانه‌های صادره در اهواز در سال‌جاری به ساختمان‌های بیش از چهار طبقه اختصاص داشته است و به این دلیل صدور 3 هزار پروانه ساختمانی برای ساختمان‌‌های  چهار طبقه کارنامه‌ای قابل ارائه است.

زیلایی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از 2 میلیون و 700 هزار متر مربع پروانه ساختمانی صادر شده بود و در سال‌جاری در 10 ماه نخست سال تنها یک میلیون و 700 هزار متر مربع پروانه صادر شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز افزود: طرح جامع راهبردی اهواز که سند توسعه این کلانشهر است در دستور کار سازمان راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری اهواز قرار دارد.

زیلایی با اشاره به اینکه مشارکت بخش خصوصی در ساخت و ساز در دو سال گذشته بسیار خوب بوده است، عنوان کرد: برای بالا بردن کیفیت ساخت و ساز تعاملات خوبی با سازمان نظام مهندسی خوزستان داشته‌ایم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار