تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۵۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولين مصاحبه حسنی مبارك بعد از خلع قدرت
حسني مبارك با صداي لرزان: انتقادات مطرح شده درباره من ظالمانه است
فارس: حسني مبارك در اولين مصاحبه بعد از كناره گيري از قدرت، انتقادات از خود را ظالمانه توصيف كرد، مدعي شد كه وي و خانواده‌اش ثروت افسانه‌اي ندارند و ادعاها عليه وي غير واقعي است.

حسني مبارك رئيس جمهور مخلوع مصر در گفت‌وگويي تلفني با شبكه تلويزيوني العربيه اعلام كرد كه آماده همكاري با مقامات قضايي مصر است.

ديكتاتور سابق مصر در ادامه درحالي كه انتقادات از خود را ظالمانه توصيف كرد، مدعي شد كه وي و خانواده‌اش ثروت افسانه‌اي ندارند و ادعاها عليه وي غير واقعي است.

مبارك در ادامه ابراز داشت كه براي مصالح كشور و حفظ جان مردم از سمت رياست جمهوري كناره گيري كرده است و در ادامه براي مصر آينده‌اي موفقيت آميز را آرزو كرد.

وي با لحني كه ناشي از كسالت بود در ادامه اظهار داشت كه در مقابل حملات و اتهامات پيش رو سكوت خواهد كرد.

حسني مبارك موارد مطرح شده از سوي رسانه‌هاي داخلي مصر درباره فساد مالي خودش و فرزندانش را كذب دانست و از آمادگي براي همكاري با وزارت خارجه مصر در راستاي تحقيق درباره ثروت هاي مطرح شده در خارج است.

وي در ادامه تاكيد كرد كه خودش و همسرش آماده همكاري و مكاتبه با دادستاني كل مصر براي بررسي فعاليت هاي مالي خودش است و تنها در داخل مصر حساب مالي داشته است.

ديكتاتور سال هاي قبل در ادامه با صدايي لرزان اظهار داشت كه هيچ ثروتي در خارج از كشور نداشته است و گفت: من هيچ حساب خارجي يا ملك در خارج از جمهوري عربي مصر ندارم.

حسني مبارك در 11 فوريه (22بهمن) در پي قيام مردمي مجبور به كناره گيري از قدرت شد و هم اكنون در ويلايش در شرم الشيخ است.

پيش از اين برخي منابع خبري از سكته وي يا فرارش به آلمان خبر داده بودند كه منابع رسمي اين خبر را تائيد نكردند.
:
:
:
آخرین اخبار