تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۶۲۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امیدواری سرمربی تیم ملی به تیم ناآماده
سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان با وجود نارضایتی از وضعیت جسمانی ملی‌پوشان، می‌گوید به آینده امیدوار است.

مسعود حاجی آخوندزاده اظهار کرد: در شروع اردوها تست آمادگی جسمانی از ملی‌پوشان گرفتیم که نتیجه‌ آن تست رضایت بخش نبود. البته این نتیجه‌ کاملا طبیعی است، چرا که ملی‌پوشان بعد از مدت‌ها به اردو آمدند و تازه شروع اردوها است. به مرور که از اردوها سپری شود شرایط آنها نیز بهتر خواهد شد و این نشان دهنده اجرای صحیح برنامه‌ها است.

وی افزود: هم اکنون ملی‌پوشان آمادگی مطلوبی ندارند و دلیلش هم همان تازه بودن اردوها است. برنامه‌های مدونی را آماده ‌کرده‌ایم و به مرور آنها را اجرا می‌کنیم و به مرحله سخت‌تر اردوها می‌رسیم. هر چه زمان بیشتری از اردوها سپری شود شرایط آمادگی ملی‌پوشان بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی جودو بزرگسالان با تاکید بر این که اردوی مشترکی را برای ملی‌پوشان مدنظر دارد، گفت: با توجه به این که ملی‌پوشان هنوز در شرایط اعزام به مسابقات نیستند، برنامه ما این است که با برگزاری اردوهای مدون و شرکت در اردوهای مشترک تمرینی آمادگی ملی‌پوشان را افزایش دهیم تا آنها به مرز آمادگی بالا برسند. پیش‌بینی ما این است که تا پایان امسال یک یا دو اردوی مشترک داشته باشیم.

حاجی آخوندزاده در مورد اضافه شدن چند نفر دیگر به کادر فنی تیم ملی و تاثیر این اقدام، گفت: اضافه شدن از لحاظ کمیت خوب است، اما کیفیت کار باید افزایش پیدا کند، ما کارمان را با این گروه تازه آغاز کرده ‌کرده‌ایم و شرایط بسیار سختی را پیش‌رو داریم. بازی‌های آسیایی میدان بسیار سنگینی است، چرا که بسیاری از جودوکاران مطرح جهان که رنکینگ بالایی دارند آسیایی هستند و حریفان ما در اینچئون خواهند بود. اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم و به خوبی آنها را به اجرا برسانیم، ان‌شاءالله می‌توانیم مثل سال‌های گذشته کارهای بزرگی را با همین نفرات انجام دهیم. من به این تیم امیدوارم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: تیم ملی ، جودو
:
:
:
آخرین اخبار