تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۵۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خيابان نادري كي سر و سامان مي‌گيرد؟
شهردار منطقه يك اهواز گفت: بارندگي‌هاي اخير و ادامه حفاري در خيابان سلمان فارسي(نادري)، عمليات بهسازي را در اين خيابان با وقفه همراه كرده ولي اميدواريم در دهه فجر به بهره‌برداري برسد.

داوود دارابي اظهار كرد: عمليات اجرايي در خيابان سلمان فارسي بدون هيچ قصوري در حال انجام است؛ البته بارندگي روزهاي اخير 7، 8 روز كار را متوقف كرد.

وي ادامه داد: شركت آب و فاضلاب نيز علي‌رغم اين‌كه اعلام كرده بود كه در اين خيابان كاري ندارد ولي اقدام به حفاري در خيابان كرده است كه اگر اين اتفاق نمي‌افتاد، كار تمام مي‌شد ولي به خاطر آسايش مردم و جلوگيري از نگراني شهروندان در اين زمينه، اين اقدام در سكوت كامل خبري انجام شد.

شهردار منطقه يك اهواز افزود: پايه‌هاي روشنايي خيابان در حال آماده‌سازي هستند و تا هفته ديگر نصب مي‌شوند.

دارابي اظهار كرد: تصميم گرفته شد در خيابان سلمان فارسي درخت نخل كاشته شود. نخل درخت اصيل فراموش‌شده‌اي است كه با توجه به اين‌كه خيابان سلمان فارسي از خيابان‌هاي شاخص اهواز به شمار مي‌رود، مقرر شد درخت اصيل نخل در آن كاشته شود.

وي ادامه داد: درختكاري در خيابان سلمان فارسي 50 درصد پيشرفت كاري دارد و تا كنون حدود 50 نخل كاشته شده و تا 10 روز آينده نيز حدود 60 نخل ديگر كاشته و كار به پايان مي‌رسد.

شهردار منطقه يك اهواز گفت: در اين زمينه هيچ اداره‌اي با شهرداري همراه نشد و حتي نخل‌ها را ناچار شديم با پول نقد از نخلستان‌ها خريداري كنيم. ميزان پيشرفت كار در بخش سنگ پياده‌روها 95 درصد، كف‌پوش وسط خيابان 50 درصد و پايه‌هاي روشنايي 60 درصد است.

دارابي اظهار كرد: در صورتي كه در روزهاي آينده بارش باران نداشته باشيم و كار خوب پيش خواهد رفت اما در صورت خيس شدن مصالح، نمي‌توان به راحتي كار كرد و بار ديگر عمليات عقب خواهد افتاد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
2
0
بنده بعنوان یک شهروند اهوازی به شهرداری منطقه یک خسته نباشید میگم و امیدوارم در ادامه کار موفق باشید.راستی قرار است این خیابان سر پوشیده شود؟
:
:
:
آخرین اخبار