تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۵۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عسگري ناظرداوری ديدار قطر - بحرين شد
کميته داوران کنفدراسيون فوتبال آسيا، حسين عسگري را به عنوان ناظر داوري ديدار قطر - بحرين در مرحله انتخابي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي 2015 آسيا انتخاب کرد.
به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کميته داوران کنفدراسيون فوتبال آسيا حسين عسگري را به عنوان ناظر داوري ديدار قطر - بحرين در چارچوب هفته ششم و پاياني از مرحله انتخابي جام ملت‌هاي 2015 آسيا که روز چهارشنبه 5 مارس 2014 (14 اسفندماه 1392) در دوحه برگزار مي‌شود، انتخاب کرد.

قضاوت اين ديدار که از گروه D مسابقات و به ميزباني قطر در ورزشگاه اختصاصي السد برگزار مي‌شود، برعهده داوراني از عربستان است. نماينده کنفدراسيون فوتبال آسيا در ديدار قطر - بحرين، ناظري از تاجيکستان است.

براساس اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا عسکري مي‌بايست 2 روز قبل از برگزاري بازي قطر - بحرين در دوحه حضور داشته و يک روز بعد از پايان بازي آنجا را ترک کند.

بحرين و قطر از تيم‌هاي حاضر در گروه D مسابقات فوتبال انتخابي جام ملت‌هاي 2015 آسيا هستند که به ترتيب با 13 و 12 امتياز رتبه‌هاي اول و دوم اين گروه را بالاتر از مالزي و يمن در اختيار داشته و صعود خود به جام ملت‌هاي آسيا را قطعي کرده‌اند.

همچنين محمدرضا کسرايي به عنوان ناظر يکي از بازي هاي پلي آف ليگ قهرمانان آسيا که ميزبانش تيم لخوياي قطر است انتخاب شده است. اين بازي بين لخوياي قطر و برنده پلي آف مرحله اول ليگ قهرمانان آسيا در دوحه 19 بهمن 92 برگزار مي شود.
:
:
:
آخرین اخبار