تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۵۵۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمینهای کشاورزی رامهرمز و رامشیر در حال تبدیل شدن به باتلاق
زمینهای کشاورزی رامهرمز و رامشیر در استان خوزستان در حال تبدیل شدن به باتلاق و شوره زار است / این امر به این علت است که شبکه های سه و چهار آبرسانی سد تنظیمی مارون هنوز احداث نشده است / وزارت نیرو با همکاری جهاد کشاورزی می تواند هرچه سریعتر شبکه های اصلی و فرعی آبرسانی این سد را احداث کند ولی متاسفانه این پروژه روند کندی دارد
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: زمینهای کشاورزی رامهرمز و رامشیر در استان خوزستان در حال تبدیل شدن به باتلاق و شوره زار است.

به گزارش خوزنیوز،  سید ناصر موسوی در گفتگو با مهر اظهار داشت: این امر به این علت است که شبکه های سه و چهار آبرسانی سد تنظیمی مارون هنوز احداث نشده است.
ناصرموسوی افزود: وزارت نیرو با همکاری جهاد کشاورزی می تواند هرچه سریعتر شبکه های اصلی و فرعی آبرسانی این سد را احداث کند ولی متاسفانه این پروژه روند کندی دارد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: کلنگ سد رامهرمز حدود یک سال است که زده شده و این سد می تواند ۲۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی رامهرمزرا آبیاری کند.

وی ادامه داد: ما می توانیم با راه اندازی شبکه آبرسانی فرعی و اصلی محصولات کشاورزیمان را از قبیل گندم و ذرت را به صورت مکانیزه کشت کنیم. همچنین می توانیم با توسعه صنعت کشاورزی در شهرستان رامهرمز و رامشیر برای بسیاری از جوانانمان اشتغال ایجاد کنیم.

شهرستان رامهرمز با چهار هزار و 257 کیلومترمربع مساحت در استان خوزستان واقع شده است.
:
:
:
آخرین اخبار