تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۴۹۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکر مدیرعامل منطقه آزاد اروند از رئیس جمهور به دلیل توسعه محدوده این منطقه
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی از تلاش های بی شائبه دولت تدبیر و امید در راستای برنامه ریزی جهت توسعه محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند به کل شهرهای آبادان و خرمشهر تقدیر کرد.

اسماعیل زمانی، مدیرعامل منطقه آزاد اروند در این پیام آورده است: "لازم است از تصمیم مهم دولت تدبیر و امید برای شهرهای خرمشهر و آبادان تقدیر کرد و این تحول بزرگ را به عموم مردم تبریک گفت.

توسعه جغرافیایی منطقه آزاد اروند به شهرهای آبادان و خرمشهر مرهون تلاش های گسترده و زحمات ارزشمند هیات محترم دولت، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، شورای عالی امنیت ملی و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند است که دانش و تخصص خود را سرمایه قرار دادند تا قدمی دیگر در راستای حل مشکلات استان خوزستان و ارتقا روز افزون منطقه آزاد اروند برداشته شود.

همگام با ایام مبارک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام صادق(ع) مراتب سپاس و قدردانی خود را از حسن تدبیر و تلاش و اقدامات رئیس جمهور محترم و سایر مسئولان در جهت تحقق اهداف توسعه منطقه آزاد اروند ابراز داشته و از درگاه خداوند تبارک و تعالی توفیق دولت در راه اعتلاء و موفقیت بیشتر مسالت دارم."

دکتر روحانی در سفر به خوزستان اعلام کرد که دولت مصمم است کل منطقه آبادان و خرمشهر را به عنوان منطقه آزاد اروند اعلام کند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
0
بنظر من قبلا هم مقداری از بخشهای ابادان و خرمشهر منطقه ازاد بود که در ان مناطق هیچ خیری برای مردم نداشت جزگران شدن خانه ها و افزایش مالیات از 5 به 10 درصد .
بهترین راهکار دولت اینست که استان اروند به مرکز ابادان که قبلا صحبت شده بود وبه توافقات رسیده بودند را عملی کنند شاید این مناطق بهتر شاهد شکوفایی انها بشویم. فکر میکنم همه موافق باشند.
:
:
:
آخرین اخبار