معاون اجرایی رییسجمهور اعلام کرد: از این پس مردم در سفرهای استانی رییسجمهور درخواستها و مطالبات خود را از طریق سامانه تلفنی 111 ثبت و پیگیری کنند.
محمد شریعتمداری با اعلام این خبر، در توضیح سرنوشت نامههای مکتوبی که در سفر رییسجمهور به خوزستان تقدیم وی و هیأت همراه میشود، گفت: در این سفر تلاش کردیم این مسأله را جا بیندازیم که مردم از طریق سامانه 111 که وسیله خوبی برای ارتباط با دولت است، مطالبات خود را ثبت و پیگیری کنند.
وی هدف از ایجاد این سامانه را حفظ شأن و کرامت مردم عنوان کرد و در عین حال با اشاره به نامههایی که در سفر اخیر رییسجمهور تقدیم وی شده است، افزود: تا زمانی که این فرهنگ جا بیفتد، به نامهها و مطالبات مردم که از طریق مکتوب به ریاستجمهوری منتقل شده است، رسیدگی میکنیم.
معاون اجرایی رییسجمهور در پایان درباره سفر بعدی رییسجمهور اظهار کرد: هنوز تصمیمی نگرفتهایم اما به طور کلی تصمیم داریم در فصل زمستان به استانهای گرمسیر سفر کنیم و این استانها در اولویت هستند.