تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۵۴۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
صنایع پایین دستی در خوزستان ضعیف است
مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: صنایع بالادستی فراوانی در خوزستان وجود دارد اما متاسفانه بخش صنایع پایین‌دست بسیار ضعیف است.
سیدخلف موسوی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان که بعد از ظهر امروز در تالار اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظایف مهمی برعهده دارد که در زندگی مردم تاثیرگذار است.

وی به ارتباط تنگاتنگ این وزارتخانه با مردم اشاره کرد و گفت: هیچ وزارتخانه‌ای تا این حد با مردم ارتباط نزدیک ندارد و محال است که شخصی در طول زندگی یک بار کارش با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیفتاده باشد.

مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری در خوزستان مهم است، اذعان کرد: صنایع بالادستی فراوانی در خوزستان وجود دارد اما متاسفانه بخش صنایع پایین‌دست بسیار ضعیف است.

وی اضافه کرد: صنایع پایین دستی در خوزستان در مقایسه با استان‌های دیگر بسیار کند پیش رفته است و باید در زمینه جذب سرمایه تلاش شود.

موسوی خاطر نشان کرد: کارآفرینان فرصت‌های اقتصادی بزرگی هستند که با سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌های آنان می‌توان اشتغال ایجاد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار