تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۴۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گفتگوی جیسی دوگارد با شبکه ABC
خاطرات تکان دهنده دختر ربوده شده آمریکایی
او که در سال 1991 در سن 11 سالگی از مقابل منزلش ربوده شد در طول این مدت بهمراه فرزندانش که بر اثر تجاوز به او متولد شدند در منزلی مخفی نگهداری می شد، تا اینکه در سال 2009 پیدا شد
دختر آمریکایی که 18 سال در دست ربایندگان خود در اسارت بسر می برد، خاطرات تکان دهنده خود را بیان کرد.

به گزارش صراط نیوز، جیسی دوگارد که در سن 11 سالگی از خیابان مقابل منزلش درکالیفرنیا ربوده شد و به مدت 18 سال در اسارت بسر می برد در مصاحبه ایی با شبکه ABCnews  آمریکا گفت: در این مدت به تمام کارهایی که مجبور بوده است برای زنده ماندن انجام دهد، تن داده است.
او که در سال 1991 در سن 11 سالگی از مقابل منزلش ربوده شد در طول این مدت بهمراه فرزندانش که بر اثر تجاوز به او متولد شدند در منزلی مخفی نگهداری می شد، تا اینکه در سال 2009 پیدا شد.
وی که اکنون 31 سال دارد در تلاش است تا زندگی جدیدی را برای خود بنا کند.
بنابراین گزارش، دوگارد دراین مصاحبه با اشاره به سختیهای دوران ربایش و اسارت در دستان فیلیپ و نانسی گاریدو گفت: آیا شما می توانید تصور کنید کتک خوردن تا سرحد مرگ یعنی چه؟آیا شما می توانید تصور کنید ربوده شدن و مورد تجاوز قرار گرفتن یعنی چه؟
او که در حال رفتن به مدرسه در حالیکه لباس دلخواهش رابه تن کرده بود وحلقه پاپیون شکلی که مادرش به او داده بود در دست داشت، ناگهان براثر شوک الکتریکی وارده توسط فیلیپ گاریدو دچار بی حسی شد و به خودرو خانواده گاریدو منتقل شد.
دوگارد به یاد می آورد که فیلیپ در حالیکه می خندید به همسرش گفت: باور نمی کنم که بالاخره اورا بدست آوردیم.
دوگارد در ادامه این مصاحبه گفت: ابتدا به من دستبند زدند و چون دستهایم بسته بود سعی کردم گریه نکنم چون نمی توانستم اشکهایم را پاک کنم.
او همچنین بیاد می آورد که اولین بار سه سال بعد از ربوده شدن و در سن 14 سالگی در حیاط پشتی منزل گاریدو در حالیکه نمی دانست چه اتفاقی در حال وقوع است، اولین فرزند خود را بدنیا آورد.
وی در طول 18 سال اسارت خود همواره حلقه ایی که مادرش به او داده بود به امید اینکه روزی دوباره به خانواده بپیوندد، حفظ می کرد.
مادر دوگارد نیز در این مصاحبه گفت:من هر روز گریه می کردم.خیلی سخت بود وقتی فکر می کردم او اکنون کجاست و چه می کند و بعد سعی می کردم خود را قانع کنم که او بدون من وضع بهتری دارد.
بر اساس این گزارش ، ماه گذشته دادگاهی در امریکا فیلیپ گاریدو رباینده دوگارد را بخاطرآدم ربایی و 12 بار تجاوز به 431 سال زندان محکوم کرد و همسر او نانسی را نیزبخاطر مشارکت در جرم شامل شرکت در آدم ربایی و یک مورد تجاوز به عنف، به 36 سال زندان محکوم کرد.
در بیانیه دوگارد که در روز اعلام رای دادگاه توسط مادرش قرائت شد وی خانواده گاریدو را "شیطان" خطاب کرد و ربایش خود توسط آنها را "بهره کشی جنسی" نامید.
دوگارد در حالی با انجام این مصاحبه موافقت کرد که قرار است بزودی خاطرات او با نام "زندگی دزدیده شده" در کتابفروشیها توزیع شود.
:
:
:
آخرین اخبار