تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۴۱۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ دسته اول فوتبال
نفت آبادان به یک قدمی صدر رسید/ استقلال اهواز از قعر جدول فرار کرد
در لیگ دسته اول فوتبال نفت آبادان به یک قدمی صدر رسید و استقلال اهواز از قعر جدول فرار کرد.

نیم فصل دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

در این هفته از رقابت‌ها دو تیم خوزستانی حاضر در گروه اول مسابقات در برابر حریفان خود به میدان رفتند که موفق به کسب دو نتیجه پیروزی شدند.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته تیم‌های نفت آبادان و گل‌گهر سیرجان که هر دو تیم از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی نفت آبادان برگزار شد این تیم با حمایت هواداران خود موفق به کسب یک پیروزی با ارزش در برابر حریف خود شد.

نفتی‌ها در این بازی با درخشش زهیوی مهاجم خود که دو گل را به ثمر رساند موفق شدند با نتیجه دو بر یک حریف خود را مغلوب و جمع امتیازات خود را به عدد 22 برسانند.

نفتی‌ها با توجه به توقف تیم صدرنشین پدیده مشهد موفق شدند خود را هم امتیاز این تیم کنند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفتند.

طلایی‌پوشان آبادانی در هفته پانزدهم رقابت‌ها باید در برابر نساجی مازندران به میدان بروند.

اما در دیگر بازی این گروه تیم استقلال اهواز در همدان میهمان الوند این شهر بود.

آبی‌های اهوازی که نیم فصل پرفراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشته بودند در حالی در برابر حریف خود به میدان رفتند که وضعیت چندان جالبی را در جدول نداشتند.

این تیم در اواسط نیم فصل نتایج خوبی را کسب و حتی به صف تیم‌های بالانشین نیز پیوست اما در انتهای نیم فصل نخست با کسب نتایج ناامیدکننده با رده یازدهمی به کار خود پایان داد.

شاگردان مهابادی در آغازین دیدار خود در نیم فصل دوم درصدد کسب نتیجه بودند تا بتوانند خود را از انتهای جدول بالا بکشند و البته شکست دور رفت در برابر الوند را نیز جبران کنند.

استقلال اهواز در این دیدار موفق شد با تک گل رسول بریچی مهاجم گلزن خود که در دقایق ابتدایی بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید حریف خود را مغلوب کند و با کسب 16 امتیاز و صعود سه پله‌ای در رده هشتم جدول قرار گیرند.

استقلال اهواز در هفته پانزدهم لیگ برتر میزبان فولاد یزد خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار