تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۴۰۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاري مسابقات جام‌حذفي و جوانان فوتبال ساحلي خوزستان/مهلت ثبت‎نام تا 24 دي‎ماه
هيات فوتبال خوزستان از علاقه‌مندان به شركت در رقابت‌هاي جام‌حذفي و جوانان فوتبال ساحلي استان ثبت‌نام مي‌كند.

علي شريفات، مسوول كميته فوتبال ساحلي هيات فوتبال استان اظهاركرد: پس از برگزاري موفقيت‌آميز ليگ فوتبال ساحلي استان كه مدتي پيش برگزار شد، كميته فوتبال ساحلي استان قصد دارد رقابت‌هاي جام‌حذفي و جوانان (متولدان 11 دي‌ماه 74 به بعد) را هم برگزار كند.

وي بيان‌كرد: قصد داريم اين مسابقات را اواخر دي‌ماه در اهواز برگزار كنيم كه علاقه‌مندان به شركت در اين رقابت‌ها تا 24 دي‌ماه فرصت دارند آمادگي خود را به هيات فوتبال استان واقع در ورزشگاه تختي اهواز اعلام كنند و جهت كسب اطلاعات بيشتر نيز مي‌توانند با شماره 09166179498 (علي شريفات) تماس بگيرند.

مسوول كميته فوتبال ساحلي هيات فوتبال خوزستان گفت: فوتبال ساحلي رشته‌اي جذاب و مقرون به صرفه است و بر همين اساس از ارگان‌ها، اصناف و امور ورزش استان‌ها مي‌خواهم كه در اين مسابقات شركت كنند، ضمن حضور تيم‌ها در اين رقابت‌ها، استعدادهاي اين رشته هم شناسايي مي‌شوند.

وي عنوان‌كرد: اين رشته به سرعت در استان و كشور در حال رشد است و باتوجه به اين‌كه تيم‌ملي ايران توانست در جام‌جهاني قهرمان شود، اين رشته مورد توجه مسوولان هم قرار گرفته است كه انتظار داريم با حضور تيم‌هاي استان در مسابقات، موجب پويايي و توسعه اين رشته در استان شويم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار