تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۳۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رویانیان:هزینه بازی جوانمردانه را می‌دهیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه این باشگاه هزینه بازی جوانمردانه را می‌پردازد، گفت: امیدواریم محرومیت پیام صادقیان ناشی از پخش خطایش در برنامه تلویزیونی نبوده باشد.

محمد رویانیان در خصوص محرومیت پیام صادقیان به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: محروم شدن پیام صادقیان پس از پخش خطای او در برنامه تلویزیونی این شائبه را ایجاد می‌کند که کمیته انضباطی پس از مشاهده برنامه نود چنین تصمیمی گرفته و ما امیدواریم اینگونه نبوده باشد. اگر بازیکن را به خاطر یک خطا محروم می‌کنند امیدواریم در مورد همه تیم‌ها چنین دقت نظری وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: دیدید پیام صادقیان خودش به خاطر این خطا عذرخواهی کرد، ای کاش می‌گذاشتند کمیته انضباطی باشگاه تصمیم بگیرد. در مجموع ما هزینه بازی جوانمردانه را پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: به هر حال مواردی وجود داشته مانند فن کمر روی میثم حسینی و تکه پاره شدن پیراهن محسن بنگر و خیلی موارد دیگر اما محرومیتی اعمال نشده است، با این وجود ما به کمیته انضباطی که تاکید دارد صدور رای به واسطه پخش خطا در برنامه تلویزیونی نبوده اعتماد داریم.

رویانیان همچنین گفت: امیدواریم خطای همه بازیکنان لیگ در موارد مشابه مد نظر باشد و اینگونه نباشد که پرسپولیس به واسطه مورد توجه بودن، پخش مستقیم بازی‌هایش و توجه رسانه‌ها با محرومیت‌های این چنینی مواجه شود.
:
:
:
آخرین اخبار