تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئيات تازه از فروش تيم راه‌آهن
هدايتي نقشي ندارد؛ نام حقوقي خريدار را اعلام نمي‌كنم
كارگزار خريدار تيم فوتبال راه آهن جزئيات تازه‌اي از معامله 4.1 ميليارد توماني نخستين باشگاه فوتبال اعلام و شايعه حضور غير مستقيم هدايتي در اين معامله را تكذيب كرد.

به گزارش خوزنیوز، محمد‌رضا مظفري مديرعامل كارگزاري ايساتيس پويا كه يكشنبه 19 تيرماه اقدام به خريد تيم فوتبال راه آهن براي يك گروه كرد در گفت وگو با فارس، اظهارداشت: برخلاف آنچه برخي مطرح مي كنند اين تيم فقط توسط يك نفر خريداري نشده بلكه آقاي محمدي فر به همراه تعدادي از افراد حقيقي و حقوقي ديگر كه ساكن خراسان رضوي و فعال در صنعت غذايي هستند، اقدام به خريد نخستين باشگاه فوتبال كرد.
وي ادمه داد: هم اكنون وي به همراه ديگر خريداران به سازمان خصوصي سازي رفته تا قرارداد مربوطه را امضاء كند. اين در حالي است كه ظرف فردا يا اوايل هفته آينده هم وجه نقد 15 درصدي معامله به ارزش تقريبي 620 ميليون تومان به حساب سازمان خصوصي سازي واريز مي شود تا قطعيت اين معامله قبل از مهلت قانوني احراز شود.
وي در واكنش به شايعه حضور هدايتي در پشت پرده اين معامله تاكيد كرد: چنين مسئله‌اي به هيچ وجه صحت نداشته و ايشان هيچ نقشي حتي به طور غير مستقيم ندارد، اين درحالي است كه وي به دليل بدهي حدود 2 ميليارد توماني تيم فوتبال راه آهن منتظر كاهش قيمت دوباره آن بود اما در نهايت چنين نشد.
مظفري در پاسخ به اين سئوال كه نام واقعي خريدار تيم فوتبال راه آهن چيست و آيا اين تيم به خراسان رضوي منتقل خواهد شد يا خير اظهار داشت: نام حقوقي خريدار را نمي توانم اعلام كنم و در مورد انتقال تيم هم بايد خريدار نظر بدهد. در اين رابطه مقرر شده بعد از نهايي شدن قرارداد با سازمان خصوصي سازي به احتمال زياد نشست مبطوعاتي برگزار شود.
براساس اين گزارش ، وي در حالي از اعلام نام حقوقي خريدار پرهيز كرد كه پيگيري هاي متعدد فارس نشان داد تاكنون نام "پديده شانديز " به عنوان خريدار حقوقي آن مطرح است و به احتمال زياد اين باشگاه به مشهد منتقل خواهد شد اما ممكن است در اعلام نام نهايي خريدار حقوقي تعييراتي ايجاد شود.
:
:
:
آخرین اخبار