تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۳۶۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجت الاسلام ابراهیمی:
بخش اعظمی از تحریم ها و نابسامانی اقتصادی فعلی نتیجه فتنه 88 است
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: رهبری مانند دیدبانی است که فضای داخل و خارج را به خوبی می بیند و دوست را از دشمن می شناسد.

 حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در مراسم بزرگداشت 9 دی که امروز در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی روز میثاق مردم ایران با ولایت و روز بصیرت، آگاهی، هشیاری و بیداری ملت ایران است. 9 دی بیانگر این است که ملت ایران فریب توطئه دشمن را نمی خورد و در یک کلام 9 دی میدان انسان های آگاه، مومن و ولایتمدار است.

وی افزود: امروز پایه های بصیرت مستحکم شده و این نتیجه ارتباط نزدیک مردم با مقام معظم رهبری است. با وجود چنین ملت هوشیار و رهبری آگاه دشمنان باید بدانند این کشور، کشور ولایتمداران است و تنها کشوری است که پرچم علوی را همیشه برافراشته نگاه می دارد و کسی نمی تواند آرمان های این ملت ولایتمدار را از آنان سلب کند.

ابراهیمی تصریح کرد: امام علی (ع) می فرماید دشمنان همیشه غوغا و فریاد می کنند، ولی این غوغاها جز رسوایی و ندامت چیزی نصیب آنها نمی کند؛ این در حالی است که مسلمانان همیشه تا سیل به راه نیندازند، حرف نمی زنند. فتنه گران گفته های رهبر معظم انقلاب که فرمودند "انقلاب ما انفجار نور بود" را زیر سوال بردند. چرا با نور ولایت اینگونه بازی کردند و در مقابل قانون الهی قرار گرفتند و در نظام کشور اخلال ایجاد کردند؟

این عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: اینان قوانین کشور را زیر پا گذاشتند و با پرچم هوا و هوس در میدان تاخت و تاز کردند. آیا این اندیشه، خرد یا ایمان بود؟ اولین مسولان فتنه 88 خود فتنه گران هستند و باید بدانند با شعارهایشان و طلب حمایت از بیگانگان و ظلم به ملت ایران، چه بر سر جامعه آوردند؟ بخش اعظمی از تحریم ها و نابسامانی اقتصادی فعلی نتیجه فتنه 88 است.

وی ادامه داد: فتنه گران با ریختن در خیابان ها، به مساجد، قرآن، امام حسین (ع) و ملت ایران بی احترامی کردند و پرچم عزای امام حسین را آتش زدند و دل مومنان را شکتند. پس از گذشت چهار سال از فتنه 88 با این همه گناه و معصیت، جالب است که اظهار تأسف و ندامت نمی کنند و از آن طرف دوستانشان و بیگانگان، خیز برداشته اند تا از این افراد مجرم و جنایتکار چهره ای مظلوم بسازند.

ابراهیمی گفت: آشوبگران نظام مقدس ما را تا لب پرتگاه بردند و من بر این باورم که اگر بصیرت، آگاهی، درک، فهم، خرد و ارتباط مردم با مقام معظم رهبری نبود نظام ما پیروز نمی شد. متاسفانه در دولت اعتدال و امید تعدادی از افرادی که با فتنه گران ارتباط داشتند در مقام های دولتی منصوب شدند و این افراد فکر می کنند از این طریق می توانند دست به چالش بزنند، اما ملت آگاه اجازه نمی دهد افرادی که سرشان در دام بیگانگان است دست به چالش بزنند.

وی افزود: من معتقدم فتنه گران مانند خفاش هایی هستند که در نوارنیت ملت آگاه ایران نتوانستند چشم باز کنند و هر کدام گوشه ای نشسته و سرکوب شدند. امروز کشور و ملت ما زبانزد جهانیان است، زیرا تنها قدرتی که در برابر آمریکا مطرح است، ایران است. امروز ملت ایران تنها قدرتی است که پنجه در پنجه آمریکا گذاشته و او را به زمین زده است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: 9 دی ، روز بصیرت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
0
0
این دیگه اخر تحلیل بود ، پس فتنه 88 عامل اصلی افتضاح اقتصادی پاک ترین دولت تاریخ ایران بود ، من به بصیرت شما ها ایمان پیدا کردم و باور کردم فتنه گران 88 چرا محاکمه نمی شوند !!!!؟؟؟؟!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار