تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۳۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری شهرآورد فوتبال اهواز در ورزشگاه غدير
مسوول برگزاري مسابقات هيات فوتبال استان از برگزاري شهرآورد اهواز بين دو تيم استقلال و فولاد خوزستان در ورزشگاه غدير اهواز خبر داد.

عزيز صادقي اظهاركرد: بنا به درخواست كتبي باشگاه استقلال خوزستان باتوجه به ميزبان بودنش در دربي اهواز مبني بر برگزاري اين ديدار در ورزشگاه 50 هزار نفري غدير اهواز، قرار شد اين بازي از هفته بيست‌ و يكم روز جمعه، 13 دي‌ماه در ساعت 15 به ميزباني اين ورزشگاه برگزار شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از اين پس قرار است ديدارهاي استقلال خوزستان هم مانند فولاد در ورزشگاه غدير برگزار شود؟ گفت: باشگاه فولاد طي نامه رسمي‌اي به ما اعلام كرده است كه مي‌خواهد بازي‌هاي خانگي‌اش در ورزشگاه غدير برگزار شود. استقلال خوزستان هم به عنوان ميزبان دربي، تنها درخواست كتبي براي برگزاري اين ديدار در ورزشگاه غدير را داده است، البته به صورت شفاهي هم گفته است كه قصد دارد، ساير ديدارهايش را هم در اين ورزشگاه انجام دهد اما به صورت مكتوب اعلام نكرده است.

مسوول برگزاري مسابقات هيات فوتبال خوزستان درباره تمهيدات انديشيده شده براي شهرآورد اهواز عنوان‌كرد: به هر حال دربي است و قطعا تماشاگر هم به ورزشگاه مي‌آيد؛ ما در اين راستا يكي، دو جلسه با شوراي تامين و يگان ويژه خواهيم داشت. در كل قطعا آن اقداماتي كه مربوط به هيات فوتبال است و آن مقرراتي كه سازمان ليگ جهت برگزاري مسابقات به ما اعلام كرده است را انجام خواهيم داد. در هر صورت ما تمام تمهيدات لازم را در نظر مي‌گيريم تا انشاالله يك بازي خوب و در خور فوتبال خوزستان برگزار شود.

وي درخصوص انجام اقدامات لازم براي تسهيل رفت و آمد تماشاگران باتوجه به مسافت زياد ورزشگاه غدير اهواز نسبت به مركز شهر گفت: با شهرداري منطقه2 جلسه‌اي خواهيم داشت و انشاالله فرماندار هم به شهرداري اين منطقه اعلام خواهد كرد تا براي رفت و آمد تماشاگران چند دستگاه اتوبوس در اختيار ما قرار دهد. به هر حال ما تلاش مي‌كنيم تا مردم را به ورزشگاه بكشانيم كه يكي از اين راه‌ها اين است كه مشكل رفت و آمد آن‌ها را حل كنيم. ما در اين راستا تلاش خود را مي‌كنيم اما سايرين هم بايد تلاش كنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار