تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۳۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظر صادقیان درباره غیبت احتمالی در دربی
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهادهایی را از چند تیم خارجی دارم اما همه‌چیز را به آخر فصل موکول کرده‌ام.
پیام صادقیان در خصوص شرایط تیم زیر 22 سال اظهار داشت: اگر از تیمی که از بازیکنان با تجربه تشکیل شده و سابقه بازی در لیگ برتر را دارند، حمایت شود کسی ضرر نمی کند.

وی افزود: بازی سخت و حساسی مقابل حریفان خود از جمله استرالیا و ژاپن داریم و باید قبل از این مسابقات با بازی با تیم‌های شرقی به دنبال شبیه‌سازی باشیم بالاخره بازی کره به ژاپن و حتی کیفیت‌اش به استرالیا هم نزدیک است و ما مقابل کره‌ای‌ها یک محک جدی خواهیم خورد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دایی اعلام کرده که شما نباید مقابل کره بازی کنید گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم بالاخره اگر مسئله‌ای است آقای دایی و منصوریان با یکدیگر حل می کنند و ما تابع دستورات هستیم و خودم را وارد این ماجراها نمی‌کنم و انشاءالله این دو مربی بزرگ با یکدیگر صحبت‌های لازم را خواهند کرد. فعلا من در خدمت تیم ملی هستم.

صادقیان در پاسخ به سوال دیگری که امکان دارد شما در دربی 78 حضور نداشته باشید گفت: مگر می‌شود آدم بی‌خیال دربی شود؟ در این شرایط حساس که به نظرم با یک گفت‌وگو حل می‌شود نمی‌توانم اظهارنظر کنم. اجازه دهید تا این توافق بین مسئولان پرسپولیس و تیم ملی شود انشاءالله خیر باشد. باور کنید من خودم هم نمی‌دانم الان چه بگویم امیدوارم که با یک تعامل خوب همه‌چیز حل شود.

مهاجم قرمزپوشان همچنین درباره پیشنهاد از چند تیم خارجی نیز گفت: راستش را بخواهید چند پیشنهاد خوب دارم اما همه‌چیز را به آخر فصل موکول کرده‌ام و الان هدفم قهرمانی پرسپولیس است فرصت لازم برای تصمیم‌گیری دارم و زیاد در این باره عجله نمی‌کنم چون می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم. قطعا برای تصمیم گرفتنم سعی می‌کنم از مشاوران و فوتبالیست‌های سابق کشورمان مثل دایی هم کمک بگیرم چون بالاخره آنها با ریز و درشت فوتبال ایران آشنا هستند و نمی‌خواهم تصمیمم به بازی کردنم لطمه بزند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار