تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۳۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر خبر داد
برگزاری مراسم 9 دی در شوشتر
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر از برگزاری مراسم روز9 دی در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال مراسم روز 9 دی به صورت تجمعی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدر شهریاری امروز اظهار کرد: مراسم روز 9 دی در شوشتر به صورت تجمع در مسجد آل‌طیب این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری مراسم این روز برنامه‌ریزی زیادی انجام شده است، تاکید کرد: در برگزاری مراسم روز 9 دی برنامه‌ریزی شده است که برنامه راس ساعت 10 صبح با حضور مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان شوشتر برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برای سخنرانی در این مراسم قرار شده است از سخنرانان باتجربه و با توان در عرصه دشمن‌شناسی و فتنه استفاده شود و در این باره رایزنی زیادی انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم با حضور اقشار مختلف جامعه انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم در مراسم روز 9 دی در شهرستان شوشتر از همه مردم و اقشار مختلف دعوت به عمل آید و در این باره دعوت از مردم آغاز شده است.

شهریاری با اشاره به اهمیت روز 9 دی خاطر نشان کرد: روز 9 دی روزی حماسی و همراه با شناخت و بصیرت است و باید برای گرامیداشت و زنده نگهداشتن این روز از همه توان خود استفاده کنیم تا مردم به اهمیت این روز پی برده و در راستای معرفی دستاوردهای این روز تلاش کنیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: 9 دی ، روز بصیرت ، شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار