تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۳۳۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۹ دی روز سرنوشت سازی است
فرماندار اهواز: ۹ دی ماه روز سرنوشت سازی دانست.

عبدالعزیز فدعمی صبح امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت حماسه 9 دی‌ماه که با حضور مسئولان نهاد‌ها و ارگان دولتی اهواز در سالن جلسات فرمانداری این شهر تشکیل شد اظهار کرد: 9 دی روز سرنوشت سازی برای کشور ما است.

وی افزود: مردم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 9 دی ماه سال 1388 به میدان آمدند و تمام امیدهای دشمن را به یاس تبدیل کردند.

رئیس شورای اداری اهواز تاکید کرد: حضور به موقع مردم در حماسه 9 دی در شهر‌ها و استان‌های مختلف سراسر کشور نقشه‌های دشمنان را بر هم زد.

به گفته وی، خیل عظیم مردم در روز 9 دی ماه سال 1388 به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای به یادماندنی را در تاریخ به ثبت رساندند.

فدعمی بیان کرد: به منظور بزرگداشت حماسه 9 دی برنامه‌های متنوعی برای کلانشهر اهواز در نظر گرفته‌ایم که اجرا خواهد شد.

فرماندار اهواز تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه به منظور بزرگداشت حماسه 9 دی تجمعی است که صبح این روز از ساعت 10 صبح در مسجد اعظم اهواز واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی جنب حوزه علمیه برگزار می‌شود.

وی در پایان از همه اقشار مختلف مردم اهواز به ویژه جوانان و نوجوانان دعوت کرد تا در آیین‌های بزرگداشت حماسه 9 دی‌ حضور یابند.

9 دی‌ماه اوج بصیرت مردم ایران است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، روز ۹ دی‌ماه را اوج بصیرت مردم ایران دانست.

حجت‌الاسلام سعید جعفری صبح امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت حماسه 9 دی‌ماه که با حضور مسئولان نهاد‌ها و ارگان دولتی اهواز در سالن جلسات فرمانداری این شهر تشکیل شد اظهار کرد: حماسه 9 دی ماه در سال 1388 اوج بصیرت مردم را به اثبات رساند.

وی افزود: دشمنان از اول پیروزی انقلاب اسلامی برای فروپاشی انقلاب برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده‌اند ولی کاری از پیش نبردند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: در سال 1388 نیز دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی به میدان آمد.

وی تاکید کرد: مردم در روز 9 دی‌ماه به صحنه آمدند و همه نقشه‌هایی که دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی ایران کشیدند را بر هم زدند.

جعفری در ادامه به بیان برنامه‌های مختلف حماسه 9 دی ماه در استان خوزستان پرداخت و گفت: مهم‌ترین برنامه اجتماع مردم اهواز در مسجد اعظم است که با حضور اقشار مختلف مردم انجام خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه، برگزاری مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت امام حسن عسکری (ع) (مسجد دولتی) اهواز است.

مرجع / فـارس
برچسب ها: 9 دی ، روز بصیرت
:
:
:
آخرین اخبار