تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۵۳۳۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در راستای طرح مکانیزاسیون صورت می‌گیرد
تجهیز 56 باب کتابخانه عمومی خوزستان به دستگاه بارکد خوان
کارشناس امور کتابخانه‌های عمومی اداره کل خوزستان از تجهیز 56 باب از کتابخانه های عمومی استان به دستگاه بارکد خوان خبر داد.

عباس حسین‌زاده بندقیری امروز اظهار کرد: در راستای طرح مکانیزاسیون کتابخانه‌های عمومی خوزستان، 56 باب از کتابخانه‌های عمومی استان به دستگاه بارکد خوان مجهز می‌شوند.

وی افزود: دستگاه بارکد خوان دارای قابلیت‌هایی چون شناسایی کاربر (عضو کتابخانه، ورود شابک کتاب به نرم افزار، امانت کتاب به اعضاء و ...) است و باعث سرعت، دقت و سهولت بیشتر در ارائه خدمات به کاربران می‌شود.

کارشناس امور کتابخانه‌های عمومی اداره کل خوزستان تصریح کرد: در راستای تسریع فرآیند ارائه خدمات مطلوب به اعضا و تسهیل خدمات کتابداری، 56 باب از کتابخانه های متصل به سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به دستگاه بارکدخوان مجهز خواهند شد که با اجرای این طرح هر گونه خطای انسانی در نحوه ثبت و ارائه خدمت به اعضا به صفر می‌رسد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی استان خاطرنشان کرد: تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا علاوه بر افزایش تعداد کتابخانه ها و فضای مطالعاتی در سطح استان، کیفیت این مراکز فرهنگی را نیز بالا ببریم.

بندقیری همچنین عنوان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعان به کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان و تعداد اعضا و احترام به وقت مراجعان و کتابداران تعداد 56 دستگاه بارکد خوان برای کتابخانه‌های این استان خریداری و تحویل کتابخانه‌ها شد و انتظار می‌رود ظرف مدت سه ماه فرآیند آماده سازی منابع و چاپ و نصب بارکد بر روی منابع صورت پذیرد.
:
:
:
آخرین اخبار