تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۳۱۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست برای حضور دنیامالی در انتخابات
اعضای تیم ملی قایقرانی در بیانیه‌ای از دنیامالی خواستند که با انصراف از شورای شهر، در انتخابات این فدراسیون شرکت کند.

با نامه سازمان بازرسی کل کشور، افرادی که عضو شوراهای شهر هستند نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی شرکت کنند.
 
در همین راستا با توجه به عضویت احمد دنیامالی رئیس سابق فدراسیون قایقرانی در شورای شهر، وی نمی‌تواند در انتخابات پیش روی فدراسیون قایقرانی به عنوان کاندیدا حاضر شود.
 
آرزو حکیمی ملی‌پوش قایقرانی در این خصوص گفت: شب گذشته در یکی از سایت‌ها خواندم که دنیامالی نمی‌تواند کاندید شود و خیلی ناراحت شدم. اینکه وی به قایقرانی بازنگردد برای ما خیلی بد است. از وقتی او رفته روز به روز وضعیت‌مان بدتر شده است. المپیک 2008 ما دو سهمیه داشتیم و در المپیک 2012 سهمیه‌های‌مان به پنج رسید، آن زمان روز به روز امکانات‌مان و توان استفاده از مربی خارجی برای‌مان بیشتر می‌شد و حالا هم همه امیدمان به بازگشت اوست.
 
وی ادامه داد: اینکه سازمان بازرسی اعلام کرده دنیامالی به دلیل عضویت در شورای شهر نمی‌تواند در انتخابات فدراسیون قایقرانی شرکت کند خیلی بد است و فکر می‌کنیم اگر او برنگردد، قایقرانی دیگر تمام می‌شود. براین‌اساس همه ما بیانیه‌ای آماده کردیم که طی آن از دنیامالی خواستیم با انصراف از شورای شهر، بار دیگر به قایقرانی بازگردد. او پدر این رشته است و مطمئنیم با بازگشتش، آرامش هم به قایقرانی بازمی‌گردد و دوباره به روزهای اوج خواهیم رسید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار