تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۵۳۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشتار وحشیانه دلفین ها + تصاویر

به گزارش 598 ، وبلاگ باز باران در جدید ترین مطلب خود نوشت:

«وَ لَأُضِلَّنَّهُمْ وَ لَأُمَنِّيَنَّهُمْ وَ لَآمُرَنَّهُمْ فَلَيُبَتِّكُنَّ آذانَ الْأَنْعامِ وَ لَآمُرَنَّهُمْ فَلَيُغَيِّرُنَّ خَلْقَ اللَّهِ وَ مَنْ يَتَّخِذِ الشَّيْطانَ وَلِيًّا مِنْ دُونِ اللَّهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْراناً مُبيناً


یکی از تاکیدات فراوان شیطان در این است که «من قطعا و به راستی، انسان ها  گمراه می کنم و حتما حتما آنان را آرزو زده می کنم، و قطعا قطعا او را فرمان می دهم؛ پس حتما آنان (از سر خرافات) گوش حیوانات را می برند و قطعا آنان را دستور می دهم؛ پس آنان قطعا خلقت خدا را تغییر خواهند داد و آن کس که شیطان را به جای خدا به سرپرستی برگزیند، براستی که زیانی آشکار خواهد کرد؛ نساء، ۱۱۹:

پا به دریا می گذاری ماهیان رم می کنند!      از چه می ترسید ماهی ها! من انسان نیستم!

اين فاجعه شیطانی، هر سال در جزیره فارو در دانمارك به خاطر جشن بلوغ نوجوانان و ورود آنان به بزرگسالي رخ می دهد. این جشن خرافی و شیطانی، نهنگ ها و دلفين هاي باهوش و زيباي "کالدرون" را به بیرحمانه ترین سلاخی می برد!
اين دلفين ها براي بازي و دوستي به نزد انسانها مي آيند و انسان هاي متمدن غربی و مفتخر به فرهنگ جامعه مدنی، با ضربات چنگ و چاقو بدن آنها را زنده زنده سلاخي مي كنند تا دلفين های مهربان، در خون خود غوطه خورده، جان بدهند و دریا را سرخ رنگ کنند؛ باشد که شیطان راضی شود!

The sea is stained in red and in the mean while its not because of the climate effects of nature. It's because of the cruelty that the human beings (civilized human) kill hundreds of the famous and intelligent Calderon dolphins. This happens every year in Feroe island in Denmark . In this slaughter the main participants are young teens.
WHY? To show that they are adults and mature.... BULLLLsh

Please stop this Dolphin slaughter in Faroe Island, Denmark

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
0
3
این تصاویر گرچه دردناک است اما به خوبی نشان می دهد که جهل و بی ایمانی فاصله بین انسان و درندگان را از بین می برد. و شاید هم درنده از آنها. هیچ حیوانی تا گرسنه نباشد دیگری را نمی درد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
0
2
حالم گرفت از این عکسا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
0
2
وحشیانه ترین چیزی بود که تا حالا دیده بودم. حیف اسم انسان که روی اینها بگذاریم.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
1
پس اين اروپاي متمدن كه ميگن همينه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
0
1
دیگه وحشی بودن که شاخو دم نداره
:
:
:
آخرین اخبار