تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۲۹۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور تيم‌ملي واترپلو جوانان در ليگ برتر
مربي خوزستاني تيم واترپلو آينده‌سازان كشور گفت: تيم‌ملي جوانان كه در قالب تيم آينده‌سازان در ليگ برتر كشور شركت كرده است، با در اختيار داشتن چندين بازيكن خوزستاني، عملكرد خوبي از خود به نمايش گذاشته است.

رضا مخيلفي اظهار كرد: به لطف فدراسيون، تيم‌ملي جوانان با نام آينده‌سازان در ليگ برتر كشور حضور دارد و تاكنون كه دو مرحله از رقابت‌ها گذشته است، عملكرد بسيار خوبي داشته‌ايم و فقط يك بازي را واگذار كرده‌ايم.

وي افزود: براي آمادگي شركت در مسابقات جهاني كه سال آينده در تركيه برگزار مي‌شود، اين تيم را در ليگ برتر شركت داديم. هر 10 روز يك بار، چهار روز اردوي متمركز داريم و هر دو هفته يك بار نيز در مسابقات ليگ برتر كشور شركت مي‌كنيم.

مربي تيم واترپلو آينده‌سازان كشور گفت: مهرداد غلام‌نژاد، سينا احمدي‌بابادي، محمد ايران‌فر و ايليا حيدري نيز چهار بازيكن خوزستاني هستند كه تيم را در اين مسابقات همراهي مي‌كنند و عملكرد بسيار خوبي داشته‌اند. بازيكنان هفته به هفته پيشرفت مي‌كنند و فدراسيون از عملكرد آن‌ها راضي بوده است. اميدوارم اردوي متمركزمان را بعد از عيد شروع كنيم.

وي بيان كرد: اين اولين بار است كه تيم‌ملي براي آمادگي، در ليگ برتر كشور شركت مي‌كند و به نظرم تصميم بسيار خوبي است و براي رشد جوانان بسيار مهم است. اين‌كه جوانان با بازيكنان بزرگتر از خودشان بازي كنند، محك بسيار خوبي براي آن‌ها است. هر دو هفته يك بار كه دور هم جمع مي‌شويم، از بازيكنان رفع اشكال مي‌كنيم و موارد تاكتيكي را به آن‌ها گوشزد مي‌كنيم تا آماده‌تر شوند.

مخيلفي ادامه داد: با شركت در ليگ حداقل 50 تا 60 درصد كار را انجام داده‌ايم و 40 درصد ديگر را نيز در تابستان آينده به يك حد نصاب مي‌رسانيم تا به مسابقات جهاني اعزام شويم.

وي درمورد احتمال حذف و يا افزوده شدن بازيكني از تيم تا آغاز مسابقات جهاني اظهار كرد: اين شانس را به همه داده‌ايم و بازيكناني را كه مدنظرمان هستند، هر دو هفته يك بار از استان‌هاي مختلف دعوت و آن‌ها را ارزيابي مي‌كنيم. يك مسابقه قهرماني كشور نيز از هفتم تا يازدهم بهمن ماه در كرمانشاه انجام مي‌شود كه بهترين‌هاي زير 18 سال در آن حضور دارند و انتخابي تيم‌ملي نيز هست و نفرات آن مي‌توانند به تيم اضافه شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار