تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۲۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ليگ يك فوتسال كشور؛
سرمربی برنا خوزستان:اميدوارم ليگ‌برتري شويم
سرمربی تیم فوتسال برنا خوزستان پس از قهرماني تيمش در نيم‌فصل نخست ليگ دسته يك كشور گفت: تمام هم و غم من این است که در پايان رقابت‌ها در گروه خودمان قهرمان شويم.

حیدر فرهادی اظهارکرد: از نظر خودم ما در چهار بازی نخست ليگ خیلی ایده‌آل کار نکردیم ولی پس از آن توانستیم نتیجه بگیریم و با 17 امتیاز قهرمان نیم‌فصل اول گروه الف شویم. تیم ما بین تیم‌های هر دو گروه الف و ب این رقابت‌ها بهترين خط دفاع را در نيم‌فصل اول داشت.

وی با بيان اين‌كه تیم تقریبا جوانی داریم، افزود:‌ باتوجه به این‌که امسال تیم‌مان طی 20 روز بسته شد، شروع‌مان با نوسان بود. ما باتوجه به این‌که زمان کمی در اختیار داشتیم، تمرینات فشرده‌ای انجام دادیم و طبیعی بود که در سه، چهار بازی اول منسجم نباشيم. به هر حال در ادامه هر چه رو به جلو مي‌رفتیم، توانستیم به نتایج مدنظرمان برسیم.

سرمربی تیم فوتسال برنا خوزستان عنوان‌کرد: تیم ما به صورت شخصی اداره می‌شود و نسبت به تیم‌هایی که به صورت دولتی هستند، از حاشیه امنیت مالی خوبی برخوردار نیستیم و به همین دلیل نتوانستیم بازیکنان شاخصی را جذب کنیم اما همان بازیکنانی را هم که جذب کردیم با تمام توان برای ما بازي کردند.

وی در ادامه درخصوص برنامه‌هاي آماده‌سازي تيمش براي نيم‌فصل دوم، خاطرنشان‌کرد: تیم‌ ما از 27 تا 30 آذر‌ماه براي برپايي اردو به دزفول می‌رود تا درنهایت خودمان را برای اولین دیدارمان در دور برگشت برابر برق شیراز که ششم دی‌ماه برگزار می‌شود، آماده کنیم. ما در این اردو یک بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت.

فرهادی گفت: دو بازیکن از تیم ما جدا شدند و در حال مذاکره برای جذب سه بازیکن از تیم‌های لیگ برتری صبای‌قم، ملی‌حفاری و عملیات غیر صنعتی ماهشهر و یک تیم لیگ دسته یکی هستیم و اگر به نتیجه برسیم این نفرات در اردوي دزفول به جمع ما اضافه خواهند شد.

وی با بيان اين‌كه تمام هم و غم من این است که در گروه خودمان قهرمان شويم، بیان‌کرد: باتوجه به اين‌كه قرار است دو تيم از گروه الف و دو تيم هم از گروه ب وارد مرحله پلي‌آف شوند و به صورت ضربدري بازي كنند تا دو تيم صعودكننده به ليگ برتر مشخص شوند، اميدوارم در نيم‌فصل‌دوم باتوجه به شناخت نسبي‌اي كه از حريفان به دست آورده‌ايم، نتيجه ايده‌آلي بگيريم و جزو چهارم تیم راه‌یافته به پلی‌آف باشیم.

سرمربی تیم فوتسال برنا خوزستان گفت: سطح کیفی لیگ دسته یک باتوجه به حضور 9 مربی كه سابقه كار در لیگ برتر را داشته‌اند، قوت گرفته و مانند سطح لیگ برتر است و این موضوع کار را برای ما سخت کرده است ولي اميدوارم با توكل به خدا، حمايت دوستان و هواداران بتوانيم سهميه‌ ديگري را به سهميه‌هاي استان اضافه كنيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار