تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۲۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت تيم تيراندازي ‌حفاري در ليگ برتر كشور
تيم تيراندازي ملي‌حفاري در هفته دوم دور برگشت ليگ برتر كشور به مصاف تيم‌هاي فولاد ماهان سپاهان و سيستان و بلوچستان مي‌رود.

سپيدار بختياري، مربي تيم تيراندازي ملي‌حفاري اظهار كرد: اين مسابقات 28 و 29 آذرماه در تهران برگزار مي‌شود كه در اولين و دومين ديدار به ترتيب با تيم‌هاي فولاد ماهان سپاهان و سيستان و بلوچستان بازي مي‌كنيم.

وي بيان كرد: فولاد ماهان تيم بسيار خوبي است و به نظرم وضعيت اين تيم در بخش تپانچه نيز بهتر از تفنگ‌شان است اما وضعيت ما در تفنگ بهتر است و اميدوارم در بخش تپانچه هم بتوانيم آن‌ها را شكست دهيم.

مربي تيم تيراندازي ملي‌حفاري گفت: ما با آمادگي كامل وارد مسابقات مي‌شويم و باتوجه به تمريناتي كه پشت سر گذاشته‌ايم، وضعيت‌مان نسبت به دو، سه هفته‌ قبل بهتر شده است و اميدواريم اين هفته بتوانيم ركوردهاي خوبي را به ثبت برسانيم.

وي درباره تيم سيستان و بلوچستان هم عنوان كرد: سيستان تيم خوبي است و اين تيم هم در بخش تپانچه بهتر است. در كل هر دو حريف اين هفته ما خوب و قدر هستند. امسال در ليگ برتر در بخش تپانچه تيم‌ها نزديك به هم هستند و خوب كار مي‌كنند. به نظرم امسال تپانچه‌زن‌هاي خوبي داريم.

بختياري بيان كرد: در ليگ امسال تمام بازيكنان‌مان خوب كار كرده‌اند و در بازي‌هايي هم كه نتوانسته‌ايم نتيجه بگيريم، بدشانسي آورده‌ايم. دركل عملكرد بازيكنان‌مان خوب بوده است و ركوردهاي خوبي را هم به ثبت رسانده‌اند. ما از نظر فني هيچ مشكلي نداشته‌ايم. اكنون در بخش تفنگ در جايگاه دوم و در بخش تپانچه در مكان پنجم قرار داريم.
 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار