تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۵۲۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نزول 9 پله‌اي تيم بوكس خوزستان
باوجود نايب‌قهرماني تيم بوكس خوزستان در مسابقات كشوري سال گذشته، رييس هيات بوكس استان عنوان يازدهمي تيم استان را در دوره اخير راضي‌كننده مي‌داند!

بهمن كاظمي اظهار كرد: در اين مسابقات خوزستان توسط علي رضايي‌كيا در وزن 64 كيلوگرم و غلام‌علي قره‌باغي در وزن 75 كيلوگرم صاحب دو نشان برنز شد و در رده‌بندي تيمي هم يازدهم شديم.

وي در پاسخ به اين سوال كه باتوجه به نايب‌قهرماني تيم استان در دوره گذشته، علت نزول تيم استان به رده يازدهم در اين دوره از مسابقات چه بوده است؟ گفت: متاسفانه امسال قرعه بدي به ما خورد و سه، چهار بوكسور ما در شب اول مسابقات روبه‌روي قهرمانان تيم‌ملي قرار گرفتند و حذف شدند؛ در واقع بازيكنان ما در همان شب اول به يك فينال زودرس برخورد كردند.

رييس هيات بوكس خوزستان درباره علت حضور برخي بوكسورهاي استان در تركيب تيم‌هاي استان‌هاي ديگر توضيح‌داد: بازيكنان خوزستان حداقل در دو سه سالي كه من رييس هيات شده‌ام، به خوبي ساخته شده‌اند و با توجه به اين‌كه برخي مواقع در بعضي از وزن‌ها دو، سه بوكسور خوب داريم و براي اين‌كه آن‌ها بتوانند شانس رسيدن به تيم‌ملي را داشته باشند، با نظر خودمان براي تيم‌هاي ديگر بازي مي‌كنند.

وي ادامه داد: به طور مثال ما در وزن 60 كيلوگرم، هم آرش شمس و هم مسلم مقصودي را داريم كه شمس براي خوزستان بازي كرد ولي مقصودي با موافقت خود ما براي تيم اصفهان رقابت كرد كه موفق به كسب نشان نقره هم شد. هر دو بازيكن، بوكسورهاي آماده و سرحالي بودند و انتظار داشتيم هر دو به فينال برسند اما به اين صورت نشد.

كاظمي بيان كرد: هر بوكسور در طول پنج شب مسابقه مي‌توانست هشت امتياز براي تيم خود به دست آورد كه متاسفانه با حذف چند بازيكن‌مان در شب نخست كه روبه‌روي ملي‌پوشان قرار گرفته بودند، اين امتيازات را از دست داديم و درنهايت باعث شد تيم‌مان در جايگاه يازدهم قرار بگيرد. در كل به نظرم عملكرد بوكسورهاي استان خوب بود و آن‌ها مردانه جنگيدند.

وي در پايان گفت: باتوجه به امتيازي كه تيم استان در اين پيكارها به دست آورد، سال آينده در مسابقات كشوري به جاي شركت در 10 وزن، در هشت وزن نماينده خواهيم داشت اما سال آينده به راحتي مي‌توانيم اين نتيجه را جبران كنيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار