تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دومین نامه قذافی به پسرخوانده آمریکایی‌اش!
در پی عقب نشینی هواپیماهای جنگی آمریکا از لیبی، "معمر قذافی" رهبر این کشور امروز چهارشنبه پیامی را به "باراک اوباما" رئیس جمهوری ایالات متحده ارسال کرد.
مهر: خبرگزاری رسمی لیبی از ارسال پیام دوم دیکتاتور این کشور به رئیس جمهوری ایالات متحده پس از عقب نشینی هواپیماهای جنگی آمریکا از لیبی خبر داد.

خبرگزاری رسمی لیبی در گزارشی اعلام کرد: در پی عقب نشینی هواپیماهای جنگی آمریکا از لیبی، "معمر قذافی" رهبر این کشور امروز چهارشنبه پیامی را به "باراک اوباما" رئیس جمهوری ایالات متحده ارسال کرد.

خبرگزاری لیبی هیچ اشاره ای به متن این پیام نکرده اما این دومین نامه قذافی به اوباما است. در نامه اول دیکتاتور لیبی رئیس جمهوری آمریکا را پسر خود خوانده و نوشته بود: اوباما خودت را به جای من بگذار، اگر متوجه شوی که القاعده با تامین سلاح های خود شهرهای آمریکا را کنترل می کنند، چیه کار می کنی!

در نامه اول قذافی به اوباما آمده است: اوباما از تو می خواهم تا رفتارت را تغییر دهی و تمام مردم لیبی در کنار من و آماده کشته شدن هستند. بیشتر از این نیز چیزی نمی خواهم و تو باید به دنبال القاعده باشی که سلاح های خود را از کشورهای موریتانی، الجزایر و مالی تامین می کنند.
:
:
:
آخرین اخبار