تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۵۲۲۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در ایام هفته کتاب صورت گرفته است
عضویت 4565 نفر در کتابخانه‌های عمومی ایذه
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه از عضویت 4 هزار و 565 نفر در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در ایام هفته کتاب خبر داد.

نادر مرادی‌فر اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان و تأکیدات فرماندار و امام جمعه شهرستان در خطبه‌های نماز جمعه در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی و با همکاری ادارات آموزش و پرورش ایذه و دهدز و برگزاری چهار نمایشگاه کتاب در ایام هفته کتاب و تبلیغات محیطی مناسب توسط کتابداران و مسئولان کتابخانه‌ها در مدارس، این افراد به عضویت کتابخانه‌ها درآمدند.

وی افزود: در نخستین روز هفته کتاب فرماندار، امام جمعه، معاون فرماندار و بخشداران مرکزی، سوسن، دهدز و کارکنان فرمانداری با تکمیل فرم و پرداخت مبلغ عضویت، سایر کارکنان ادارات را نیز به این امر مقدس تشویق کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه تصریح کرد: با تبلیغات خوبی که انجام شد عموم مردم از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی به‌ویژه فعالیت‌های جانبی شامل نرم افزار نمایه نشریات، شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، برنامه‌های فرهنگی مناسبتی، مسابقات فرهنگی مختلف و...اطلاع یافته و در فرصت 10 روزه هفته کتاب برای عضویت در کتابخانه‌های عمومی مراجعه کردند.

وی در پایان گفت: هم‌اکنون 9 هزار و 942 عضو فعال در6 باب کتابخانه عمومی شهرستان ایذه هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار