تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۵۲۲۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:
9 دی روز بصیرت نامگذاری شده است
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ۹ دی روز بصیرت نامگذاری شده است، چراکه مردم با ولایت تجدیدپیمان کردند.

 حجت‌الاسلام سعید جعفری در هجدهمین جلسه شورای شهر اهواز که دیشب برگزار شد، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال 1359 تاسیس شد و هم اکنون زیر نظر آیت‌الله جنتی اداره می‌شود.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تنویر افکار عمومی، ترغیب، بسیج و فراخوان عمومی مردم برای حضور در صحنه‌های انقلاب، هماهنگی برای انجام وظایف نهاد‌ها و دستگاه‌های عضو و برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت مناسبت‌ها و رخداد‌ها نقش خود را ایفا می‌کند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، گوشه‌ای از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را اینگونه بیان کرد: برنامه‏ ریزی، سازماندهی، هدایت و هماهنگی در اجرای مراسم رسمی و عمومی کشور و نیز مراسم ضروری و فوریتی از مهم‌ترین وظایف این شورا است.

جعفری عنوان کرد: استفاده از تلویزیون شهری برای مناسبت‌ها، نور افشانی لیزری و رنگ آمیزی پایه‌های پل شهید علم الهدی که نماد مردم خوزستان در روز راهپیمایی 22 بهمن است از جمله کارهایی است که باید انجام داد.

وی اضافه کرد: برای اینکه فضای شهر را تحت‌الشعاع قرار دهیم می‌توانیم بلوتوث‌هایی را در خیابان‌های طالقانی، امام خمینی و سلمان فارسی نصب شود و پیامک‌های مذهبی و مناسبتی ارسال شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار