تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۲۱۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد از ورزشگاه تختي به غدير می‌رود
سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: ادامه ديدارهاي خانگي فولاد در ليگ برتر كشور، در ورزشگاه 50 هزار نفري غدير اهواز برگزار مي‌شود.

 حسين ‌ابن‌قاسم  اظهاركرد: از ديدار اين هفته برابر صبا، تمام بازي‌هاي‌مان در ورزشگاه غدير انجام مي‌شود. تيم ما خود را براي مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا آماده مي‌كند، به همين دليل قصد داريم با بازي در اين ورزشگاه، بازيكنان‌مان با زمين و محيط آن بيشتر آشنا شوند. زمين اين ورزشگاه نيز خوب است و بايد از آن استفاده كنيم.

وي در ادامه درخصوص محروميت اين تيم از يك ديدار بدون حضور تماشاگر به دليل پرتاب شي از سوي يكي از تماشاگران به سمت داور مسابقه در ديدار فولاد و سپاهان بيان كرد: طي اين حكم ما بايد در يك بازي خانگي كه احتمالا ديدارمان با صبا خواهد بود، بدون حضور تماشاگر بازي كنيم. ضمن اين‌كه به پرداخت 10 ميليون تومان هم جريمه شديم.

 ابن قاسم با گله‌مندي از اقدام اين تماشاگر گفت: اين محروميت و جريمه قابل توجه آن هواداري باشد كه چنين كاري را انجام داد. اين هوادار با پرتاب اين شي به سمت داور چه كمكي به فوتبال استان كرد؟ آيا او واقعا هوادار فوتبال است؟ اسم او را چه مي‌توانيم بگذاريم؟

 وي در پايان درباره آمادگي تيم‌شان پيش از ديدار برابر صباي قم خاطرنشان‌كرد: تمرينات تيم از امروز آغاز مي‌شود تا در نهايت براي اين بازي آماده شويم. تيم ما در ديدار گذشته برابر فجرسپاسي بازي خوب و رو به جلويي را به نمايش گذاشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار