تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۱۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشكاران‌خوزستاني‌درمسابقات‌ددليفت‌كشور

ورزشكاران خوزستاني در مسابقات قهرماني ددليفت كشور با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.

 پژمان داوودي، دبير كميته ددليفت هيات بدنسازي و پرورش‌اندام استان اظهاركرد: اين رقابت‌ها از 12 تا 18 آذرماه در زرين‌شهر اصفهان برگزار مي‌شود كه خوزستان با 34 بازيكن در آن شركت مي‌كند.

وي بيان‌كرد: در اين مسابقات ورزشكاران استان در رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پيشكسوتان به مصاف حريفان خود خواهند رفت. اين رقابت‌ها در هر رده سني در هشت وزن برگزار مي‌شود.

دبير كميته ددليفت هيات بدنسازي و پرورش‌اندام خوزستان با بيان اين‌كه آمادگي نمايندگان استان عالي است، گفت: تيم‌هاي نوجوانان و بزرگسالان ما به احتمال زياد مي‌توانند قهرمان شوند. تيم جوانان‌مان هم مي‌تواند روي سكو باشد. همچنين تيم پيشكسوتان استان طبق معمول مي‌تواند روي سكو قرار بگيرد و اگر هم به اين صورت نشد، در بخش انفرادي مقام مي‌آوريم.

وي با اشاره به اين‌كه ددليفت خوزستان در كشور تقريبا حرف اول را مي‌زند، خاطرنشان‌كرد: عملكرد بازيكنان استان راضي‌كننده بوده است. در استان نزديك به 200 ورزشكار در اين رشته فعاليت مي‌كنند كه به نظرم استقبال از آن خوب بوده است.

داوودي در پايان اظهاركرد: به نظرم براي تمايل بيشتر ورزشكاران به سمت ورزش قهرماني، مي‌طلبد كه مسوولان استان با در نظر گرفتن پاداش‌هايي براي ورزشكاران اين رشته، از آن‌ها حمايت كنند.

 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار